استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی

470 سازمان مردم نهاد در ایلام فعالیت می کنند

470 سازمان مردم نهاد در ایلام فعالیت می کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام: 470 سازمان مردم نهاد در ایلام فعالیت می کنند
 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از فعالیت 470 سازمان مردم نهاد در استان خبر داد.
محمد نوزری در  اولین  نشست اعضای شورای حمایت و توسعه سازمان های مردم نهاد اظهار داشت:
اجرای بیش از 450 برنامه با مشارکت سازمان های مردم نهاد نشان از موفقیت این سازمان ها در استان است.
وی افزود: نظارت متمرکز بر سازمان های مردم نهاد بسیار ضروری است و  این امر با مدیریت وزارت کشور و استانداری در استان باید بسیار قبل تر صورت می گرفت.
 نوذری افزود: تجمیع نظارت بر سازمان های مردم نهاد می تواند تحولی در فعالیت های این سازمان و افزایش سطح کیفی ان جی او ها در استان داشته باشد.
وی با یبان این که  مشارکت های خوبی که با سازمان های مردم نهاد داشته ایم اضافه کرد: ما دردو سال گذشته یبش از 450 برنامه با مشارکت سازمان های مردم نهاد برگزار کرده ایم و 5 واحد تسهیل گر را در شهرستان های ایلام و ملکشاهی راه اندازی شده است.
رئیس شورای حمایت و توسعه سازمان های مردم نهاد استان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای سازمان های مردم نهاد خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره های آموزشی می تواند در ارتقاء سطح کیفی فعالیت های سازمان های مردم نهاد در استان بسیار موثر باشد.
وی با تأکید بر نظارت بیشتر بر ngo های استان ابراز داشت: نظارت بر سازمان های مردم نهاد می تواند سطح کیفی فعالیت های این حوزه را افزایش دهد و ما باید در حال حاضر با توجه به رشد کمی این سازمان ها با انجام تمهیداتی نسبت به افزایش سطح کیفی فعالیت های این سازمان ها اقدام نماییم.
لازم به ذکر است در این جلسه مجوز 4 سازمان مردم نهاد جدید در استان به تصویب رسید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است