استانداری ایلام

استاندار ایلام

مدیر موفق بایست پای تصمیماتی که می گیرد، بایستد

مدیر موفق بایست پای تصمیماتی که می گیرد، بایستد

استاندار ایلام مدیری را موفق می داند که استقلال تصمیم گیری داشته باشد و پای تصمیمات خود بایستد.

نماینده عالی دولت در ادامه خواستار همکاری همه دستگاه ها در جهت ساماندهی صنوف مزاحم در شهر ایلام و انتقال به جایی خارج از مراکز شلوغ شهر شد و گفت؛ برای رفع مشکلات شهر ایلام بعنوان مرکز استان تصمیمات خوبی از جمله انتقال صنایع آلاینده و مزاحم، انتقال نمایشگاه های خودرو و انتقال مطب پزشکان بوده که در این میان ادارات و دستگاههایی که در مرکز شهر بودند نیز الزام کرده ایم که جا به جا شوند.

وی ادامه داد؛ در این میان مدارس زیادی نیز در مرکز شهر وجود دارد که مصوب کرده ایم یکی از آنها که به دلیل زلزله تخریب شده و تخلیه شده را تبدیل به فضای سبز نموده و به جای آن زمین مناسبی را جهت ساخت یک مدرسه فاخر در مکان دیگری در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی در ادامه خواستار اجرایی شدن مصوبات توسط دستگاه های اجرایی شد و گفت؛ وقتی در جلسه ای تصمیمی گرفته می شود بایست اجرایی شود و در این میان مدیر موفق کسی است که پای تصمیماتی که می گیرد، بایستد.
 
استاندار ایلام در ادامه خواستار اجرای مصوبات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش شد و گفت؛ شهر ایلام مرکز استان است و برای تبدیل شدن به یک شهر مرکز استان با استانداردهای لازم فاصله دارد و بایست همه در این راه تلاش و همکاری داشته باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است