استانداری ایلام

استاندار ایلام

استان ایلام در صدر پرداخت خسارات به مناطق سیل زده/توجه دولت در اختصاص اعتبارات به مناطق سیل زده استان قابل تقدیر است/مدیران دستاوردهای دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند/عملکرد ستاد بحران استان در کشور

استان ایلام در صدر پرداخت خسارات به مناطق سیل زده/توجه دولت در اختصاص اعتبارات به مناطق سیل زده استان قابل تقدیر است/مدیران دستاوردهای دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند/عملکرد ستاد بحران استان در کشور

‍ آماده باش به ستاد بحران استان

استاندار ایلام
 استان ایلام در صدر پرداخت خسارات به مناطق سیل زده/توجه دولت در اختصاص اعتبارات به مناطق سیل زده استان قابل تقدیر است/مدیران دستاوردهای دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند/عملکرد ستاد بحران استان در کشور نمونه است/در قضاوت هایمان انصاف داشته باشیم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام عصر امروز سه شنبه ۱ بهمن ماه در نشست مشترک قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ضمن تشکر از عملکرد تمامی عوامل درگیر در کار باز سازی مناطق سیل زده استان، گفت: استان ایلام در صدر پرداخت خسارات ها به مناطق سیل زده در حوزه جهاد کشاورزی قرار گرفته است و این جای تقدیر دارد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از سیستم بانکی و بنیاد مسکن استان گفت: عملکرد بنیاد مسکن در باز سازی منازل مسکونی و همچنین همکاری خوب سیستم بانکی استان در ارائه تسهیلات رضایت بخش است.
 استاندار ایلام ضمن تشکر از توجه خوب دولت در اختصاص اعتبارات به مناطق سیل زده استان، تصریح نمود: اعتبارات اختصاص یافته به مناطق سیل زده استان در این شرایط سخت مالی در نوع خود بسیار مهم و قابل توجه است چرا که این میزان قریب ۳ برابر بودجه عمرانی استان است.
 
وی در ادامه خواستار اطلاع رسانی قوی دستاوردهای نظام و دولت در آستانه دهه مبارک فجر شد توسط فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی شد و گفت: مدیران با حضور در صدا و سیما، برگزاری نشست های خبری، تورهای رسانه ای و حضور در میان اصحاب رسانه نسبت به گزارش عملکرد خود اقدام نمایند.
 
سلیمانی دشتکی در ادامه به مدیرانی که اصول و قواعد جلسات را رعایت نمی کنند تذکر داد و گفت: از آنجا که جلسات در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم برگزار می شود مدیران بایست شخصا در این نشست ها حضور پیدا کنند و در غیر اینصورت با آنها برخورد می شود.

وی ادامه داد: مدیران تا مادامیکه رفتار نظامند و صادقانه ای در پیش گرفته باشند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و در غیر اینصورت جایی در سیستم مدیریتی دولت نخواهند داشت.

 نماینده عالی دولت در استان سپس  نسبت به برخی انتقادات از ستاد بحران استان واکنش نشان داد و گفت: عملکرد خوب ستاد بحران در وقایع مختلف از جمله در سیل فروردین ماه تراز این ستاد را مشخص کرد.

وی در ادامه ضمن دفاع از عملکرد مطلوب ستاد بحران استان، اظهار داشت: در قضاوت هایمان انصاف داشته باشیم و نمی شود به خاطر اینکه ستاد بحران استان برخلاف میل و سلیقه ما عمل نکرده است آن را زیر سئوال ببریم.

وی با اشاره به اینکه هر تعطیلی و هر تصمیم سازی در ستاد بحران بایست بدور از احساس و تابع سازوکار قانونی باشد، ادامه داد: ضمن اینکه تعطیلی های بی حد و حصر خسارات و زیان های زیادی به مراتب بیشتر از وضعیت حاصله در پی خواهد داشت بایست مواظب بود که ستاد بحران یک سازوکار مشخص بر اساس استانداردهای ایجاد شده دارد و بر اساس آن تصمیم گیری خواهد کرد.

رئیس ستاد بحران استان در ادامه با اشاره به سامانه پرقدرت بارشی در روزهای آینده به مجموعه عوامل ستاد بحران استان آماده باش داد و گفت: به تناسب بارش ها و وضعیت پی آیند آن بایست ستاد بحران آمادگی کامل داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه های خدمات رسان و امدادی طی روزهای آتی، گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان ها نیز توسط فرمانداران تشکیل جلسه دهد و آمادگی کامل در ارتباط با سامانه اخیر داشته باشد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود از یک خبر خوش برای مردم چوار پرده برداشت و گفت: انشاء الله بحث تبدیل شدن بخش چوار به شهرستان همین روزها به دولت می رود و آرزوی دیرینه مردمان خوب این منطقه نیز برآورده می شود.

وی ادامه داد: مردم خوب آسمان آباد نیز بدانند که بحث بخش شدن این منطقه به جد در دستور کار دولت است و روال قانونی خود را طی می کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است