استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

دستگاه های اجرایی وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی را با دقت بررسی کنند

دستگاه های اجرایی وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی را با دقت بررسی کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
دستگاه های اجرایی وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی را با دقت بررسی کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: دستگاه های اجرایی وضعیت طرح های اقتصاد مقاومتی را با دقت بررسی و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برای رفع مشکل آنها تلاش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، حیدر نعمتی نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: این ستاد یک ظرفیت بسیار خوب در حمایت از رونق تولید و رفع مشکلات پیش پای تولیدکنندگان است.

وی به توسعه کشت گل نرگس و سود آور بودن آن تاکید کرد و گفت: کشت این گل با توجه به ظرفیت هایی که دارد بسیار اقتصادی است و باید در گسترش آن پیگیری لازم انجام گیرد.

وی اضافه کرد: در ماده 13 آیین نامه اجرایی شرایط و دورانی را برای ارائه تسهیلات در نظر گرفته شده که دوستان سیستم بانکی که قرارداد عاملیت تسهیلات روستایی را دارند باید حداقل آورده را در نظر بگیرید و در راستای کمک به اجرای برنامه حداکثر شرایط را در نظر بگیرید که شاهد مشکلی  در این زمینه نباشیم.

نعمتی گفت: ارزیابی استان ها در این بخش براساس اجرای این برنامه ها انجام می شود
که باید پروژه های اقتصادی مقاومتی اگر مشکلاتی دارند توسط دستگاههای اجرایی مربوطه بررسی و برطرف شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:  وضعیت طرح ها در جلسات آتی ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح شوند و اگر نیاز باشد تصمیماتی برای رفع مشکلات  آنها اتخا می شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی باید آخرین وضعیت پروژه ها را حداکثر ظرف یک هفته به ثبت برسانندو  اطلاعات آنها در سامانه به روز رسانی شود.

نعمتی تاکید کرد:برنامه ها و سیاست های سال 99 اقتصاد مقاومتی با ارائه نقشه راه ترسیم شده و به استان ها ابلاغ شده است.
وی افزود: این برنامه ها در 4 محور تقسیم کار شده است و برنامه هایی در نظر گرفته اند که انتظار داریم در وقتی که تعیین شده نسبت به ارائه پیشنهادات توسط دستگاه های اجرایی پروژه های نیمه تمام با رعایت اسناد بالادستی اقدام کنند.

وی افزود: همچنین پروژه های جدید را در برنامه های سال آینده باید مورد توجه قرار دهیم و براي اجرای آنها تلاش کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است