استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خبر داد:

پایگاه های جمع آوری کمک های مردم ایلام به سیستان و بلوچستان دایر می شود

پایگاه های جمع آوری کمک های مردم ایلام به سیستان و بلوچستان دایر می شود

احمدکرمی  در جلسه هماهنگی ستاد بحران استان با محوریت چگونگی کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باتوجه به بعد مسافت بین دو استان ایلام و سیستان و بلوچستان تمرکز کمک به این استان سیل زده بیشتر بر روی جمع آوری کمک های نقدی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، احمدکرمی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد بحران استان با محوریت چگونگی کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باتوجه به بعد مسافت بین دو استان ایلام و سیستان و بلوچستان تمرکز کمک به این استان سیل زده بیشتر بر روی جمع آوری کمک های نقدی باشد.

وی افزود: دستگاه های مختلف، شرکت ها، مردم، خیرین پایگاه های مقاومت بسیج و پیمانکاران کمک های نقدی خود را به پایگاه های مردمی هلال احمر، سپاه، کمیته امداد و بهزیستی تحویل دهند یا به شماره حساب های این ادارات واریز کنند.

کرمی یادآور شد: هلال احمر، سپاه، کمیته امداد و بهزیستی در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در نقاط مختلف استان ایلام، فهرست اقلام مورد نیاز مردم سیل زده سیستان و بلوچستان را برای اطلاع عموم مردم در کنار این پایگاه ها قرار دهند تا مردم بر حسب توان خود در این امر خیر و نوع دوستانه کمک کنند.

وی با بیان اینکه مردم از اهدای البسه و اسباب بازی دسته دوم خودداری کنند، اضافه کرد: اقلام غیرنقدی بعد از جمع آوری در قالب کاروان های ارسالی از استان ایلام به استان سیستان و بلوچستان اعزام می شود و همچنین اداوات راهسازی و لایروبی نیز با وجود طولانی بودن مسافت بین ۲ استان برای آنها ارسال می شود.

وی گفت: در صحبت هایی که با معاون عمرانی و مدیر بحران استانداری سیستان و بلوچستان امروز صبح داشتیم نیازهای این منطقه سیل زده احصا شد که مواد غذایی چون خرما، لوازم بهداشتی، البسه نو، آب معدنی، تانکر آب، ست های امداد، انواع ماشین آلات و ادوات راهسازی، آب و لجن کش، تیم های امدادی و چادر، پتو، ... از جمله موارد مورد نیاز مردم سیل زده این استان است.

کرمی یادآور شد: باتوجه به اینکه استان ایلام سابقه درگیری سیل را داشته شرایط بحرانی استان سیستان و بلوچستان قابل درک است و باید دستگاه های مختلف با ترغیب و تشویق کارکنان خود مبلغی هرچند اندک از حقوق آنها را برای کمک به مردم آسیب دیده سیستان و بلوچستان در نظر بگیرند.

وی تاکید کرد: با توجه به اندک بودن فرصت دستگاه ها از فردا اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند و همچین روز جمعه در مصلی شهر ایلام و تمام مساجد محل برگزاری نماز جمعه صندوق های جمع آوری کمک به سیل زدگان گذاشته شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است