استانداری ایلام

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام؛

انتقاد سازنده آری اما تخریب نه!

انتقاد سازنده آری اما تخریب نه!

 به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی در نشست اعضای هیئت رئیسه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و مسئولان روابط عمومی فرمانداری های تابعه که به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد بر حائز اهمیت خواندن نقش روابط عمومی ها در موفقیت هر سازمان، گفت؛ مدیرانی که اعتقاد چندانی به روابط عمومی ندارند گفته هایشان در ارتباط با توسعه و مردم داری شعاری بیش نیست.

وی تاکید کرد: روابط عمومی با توجه به اینکه از یک طرف ارتباط دهنده بین مردم و سازمان هستند و از طرفی چشم و گوش و زبان هر سازمان و ارگانی محسوب می شوند بایست مهمترین حوزه و با اهمیت ترین بخش یک دستگاه قلمداد شوند.

وی موفقیت هر دستگاهی را در گرو داشتن یک روابط عمومی پویا، چابک و حرفه ای دانست و گفت؛ واضح است که این جایگاه خطیر نیازمند یک نیروی انسانی متعهد، متخصص و قوی در حوزه ارتباطات است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام با بیان اینکه روابط عمومی باید مشاور امین مدیر دستگاه اجرایی باشد، یادآور شد: متاسفانه امروز در برخی از دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها نگاه ضعیفی به روابط عمومی ها وجود دارد و تا این نوع نگاه عوض نشود انتظار توسعه و موفقیت از آن سیستم دور از دسترس خواهد بود.

وی با انتقاد از برخی مدیران که فعالیت های خود را از دید روابط عمومی پنهان می کنند، تصریح نمود: روابط عمومی ها برای ایفای نقش خطیر خود هم نیازمند نیروی انسانی متخصص و ابزار و امکانات لازم هستند و هم بایست اشراف کامل به فعالیت های دستگاه متبوع خویش داشته باشند.

قیصربیگی از رصد فعالیت مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها در حوزه اطلاع رسانی خبر داد و گفت: با توجه به دستور اکید استاندار محترم ایلام در خصوص اطلاع رسانی به موقع و شفاف دستگاه های اجرایی، این اداره کل بازخوردهای لازم در این حوزه را به اطلاع استاندار محترم خواهد رساند و قطعا با مدیرانی که در این خصوص کم کاری کنند برخورد می شود.

وی ضمن اینکه از روابط عمومی های استان خواست تا با ورود مسئولانه و متعهدانه به موضوعات ذی ربط در تلطیف کردن فضای عمومی تاثیرگذار باشند، افزود؛ ما از انتقاد سازنده و دلسوزانه استقبال و تشکر می کنیم اما تخریب را امری مذموم می دانیم و البته کسی که متعهد به نظام، مردم و کشور باشد نبایست با فرافکنی کردن مسائل و بزرگ نمایی مشکلات بذر یاس و ناامیدی در جامعه بکارد.

 وی در پایان افزود؛ عده ای با تخریب  مسئولان به بهانه دفاع از مردم رویکردها و اتفاقات مثبت دولت را نادیده می گیرند و با سیاه نمایی و سر و صدای زیاد سعی در پنهان کردن واقعیات موجود دارند که بایست با ورود مسئولانه و روشن گرانه روابط عمومی ها بهانه عدم پاسخگویی را از آنان سلب کرد و جلوی تخریب آنها را گرفت.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است