استانداری ایلام

استاندار ایلام:

مسئولان در این شرایط سنگ زیرین آسیاب باشند/منتقدان شرایط امروز کشور را درک کنند

مسئولان در این شرایط سنگ زیرین آسیاب باشند/منتقدان شرایط امروز کشور را درک کنند

استاندار ایلام در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس و اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان ضمن تشریح وضعیت امروز کشور، گفت: در این شرایطی که دشمن ظالمانه ترین و شدید ترین تحریم ها را بر مردم و کشور اعمال کرده است می طلبد که مسئولان ضمن تلاش در جهت رفع مسائل و مشکلات در برخورد با مردم سنگ زیرین آسیاب باشند و با سعه صدر بیشتر در مقابل خواسته‌ها، مطالبات و انتقادات پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس و اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان ضمن تشریح وضعیت امروز کشور، گفت: در این شرایطی که دشمن ظالمانه ترین و شدید ترین تحریم ها را بر مردم و کشور اعمال کرده است می طلبد که مسئولان ضمن تلاش در جهت رفع مسائل و مشکلات در برخورد با مردم سنگ زیرین آسیاب باشند و با سعه صدر بیشتر در مقابل خواسته‌ها، مطالبات و انتقادات پاسخگو باشند. 

وی ادامه داد: اگر امروز از مسئولی انتقادی می شود بایست با حوصله بیشتر به آن پرداخته شود و اگر توان حل کردن آن موضوع وجود ندارد بایست شفاف این موضوع را با نقد کننده در میان گذاشت و از ظرفیت های قانونی دیگر برای حل مسئله استفاده کرد.

وی در ادامه خواستار تعهد و پاسخگویی بیشتر مسئولان در قبال شرایط موجود کشور شد و گفت: گاها شنیده می شود برخی از مسئولان دولتی به انتقاد از عملکرد دولت می پردازند این در حالی است که آنها در جایگاه نقد کردن نیستند بلکه بایست خود پاسخگوی مسائل باشند. 

وی با اشاره به این مهم که اگر اعتقاد به دولت نداشته باشم استعفا می دهم و می روم، افزود: عمیقا در جریان تلاش دولت برای رفع مشکلات هستم و به همین منظور قاطعانه از دولت حمایت می کنم و دیگر مسئولان دولتی نیز بایست با جان و دل نسبت به تعهدات خود عمل کنند و اگر توان حل کردن مسائل ندارند و اعتقادی به برنامه های دولت ندارند بجای دم زدن از یاس و ناامیدی استعفا دهند و بروند تا آنکه انگیزه کار دارد بیاید.

استاندار ایلام در ادامه خواستار درک شرایط موجود کشور از طرف منتقدان نیز شد و گفت: امروز بایست انتظارات از دولت بر اساس محدودیت های پیش روی دولت و شرایط پیش آمده باشد.

وی با اشاره به این موضوع که امروز ساده ترین کار ممکن انتقاد از دولت است، افزود: البته دولت نبایست اینقدر مظلوم واقع شود، چراکه هم بایست با اثرات تحریم های ناجوانمردانه مقابله کند و هم از درون به خاطر کار نکرده مورد هجمه قرار گیرد!

سلیمانی دشتکی در ادامه به تلاش های انجام شده برای همدلی و هم افزایی در استان اشاره کرد و گفت: تلاش های فراوانی برای این مهم انجام شده است و خوشبختانه امروز در استان وحدت و همدلی بسیار خوبی برقرار است.

وی افزود: تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات امروز وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است.

نماینده عالی دولت در ادامه از عملکرد دولت در استان دفاع کرد و گفت: اگر بخواهیم منصفانه به عملکرد دولت در استان بپردازیم بایست گفت که در حوزه های مختلف کارهای بزرگی صورت گرفته است و مسئولان بایست به تشریح بیشتر عملکرد دولت و نظام در این شرایط بپردازند. 

وی در ادامه به سرمایه گذاری عظیم دولت در استان اشاره کرد و گفت: امروز در حوزه های مختلف چون نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی و صنعت و ... سرمایه گذاری های قابل توجه‌ای انجام شده است که در آینده تحول اساسی و بنیادین در توسعه استان ایجاد خواهد کرد که از آن نمونه می توان به سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی وزارت نفت ظرف یکسال گذشته اشاره کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است