استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی

حضور معاونین استاندار ایلام در شیرخوارگاه ایلام

حضور معاونین استاندار ایلام در شیرخوارگاه ایلام

در شب یلدا اتفاق افتاد:
حضور معاونین استاندار ایلام در شیرخوارگاه ایلام

معاون سیاسی به همراه معاون عمرانی استاندار ایلام و جمعی از مدیران، خیرین، اعضای شورای شهر ایلام، اصحاب رسانه در شب یلدا از شیرخوارگاه شهر ایلام بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ دکتر محمد نوذری در حاشیه این مراسم که با حضور احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار، مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل ارشاد اسلامی استان، مدیرکل استاندارد استان، تعدادی از اعضای شورای شهر ایلام و جمعی از خیرین و فعالین اجتماعی و رسانه ای استان برگزار شد گفت: شب یلدا از بهترین رسوم مردم ایران است که در این فرصت مغتنم مردم به صله رحم می پردازند.

وی تأکید کرد: رسوم ما ایرانیها در شب یلدا از اندیشه کهن و پر مایه ایرانی نشأت گرفته است و کمک به هم نوع در این رسم نیکو بسیار برجسته است.

در این مراسم ضمن بررسی مسائل و مشکلات
بسته هایی از لوازم التحریر و لباس برای هر یک از افرادی که در این شیرخوارگاه حضور داشتند، تهیه یک دستگاه تلویزیون برای این مجموعه، ایجاد ست ورزشی و بازی کودکان در حیاط این شیرخوارگاه، تعمیر آسانسور ، تهیه یک دستگاه کامپیوتر برای این مجموعه و تهیه وسایل ورزشی و لباس ورزشی برای کودکان از جمله کمک های مدیران و خیرین به این مجموعه بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است