استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

دغدغه اصلی ما دیده شدن ایثارگران و تکریم جایگاه آنان است

دغدغه اصلی ما دیده شدن ایثارگران و تکریم جایگاه آنان است

‍ ‍ ‍ در نشست راه اندازی مرکز توانمندسازی ایثارگران  استان عنوان شد:
معاون استاندار ایلام:
ایلام دارای رتبه اول ایثارگری در کشور است
رئیس هیئت بازرسی شورای مشاورین ایثارگران وزرا:
دغدغه اصلی ما دیده شدن ایثارگران و تکریم جایگاه آنان است  

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری صبح روز شنبه ۲۳ آذر ماه در نشست راه اندازی مرکز توانمندسازی ایثارگران  استان که با حضور مرادی معاون مرکز توانمند سازی ایثارگران کل کشور ومدیر اجرایی مشاورین وزرا و بیدکی مشاور ایثارگران در ثبت احوال کل کشور و عضو هیآت مدیره توانمند سازی شورای مشورتی وزرا در امور ایثارگران برگزار شد از رتبه اول ایثارگری مردم استان در کشور خبر داد و گفت: در استان ایلام به ازای هر ۳ نفر یک جانباز، شهید و یا ایثارگر و آزاده داریم در حالی که این نسبت در کشور به ازای هر ۷ نفر یک نفر است و این نشان دهنده اوج جانفشانی و ایثارگری مردم این دیار در دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: ایلامی ها در ۸ ساله دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی رادمردانه از سرزمین و کشور دفاع کردند و در تمام این دوران به خاطر جنگ عملا فرصتی برای توسعه و پیشرفت در استان نبود.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی مردم ایلام زیر تلی از دود و آتش ایستادگی کردند و مهاجرت نکردند تا  برای ایران اسلامی مرزداران قابل اعتمادی باشند.

بر اساس این گزارش مرادی معاون مرکز توانمند سازی ایثارگران کل کشور ومدیر اجرایی مشاورین وزرا نیز از دغدغه ایثارگران و تکریم جایگاه آنان گفت و تصریح نمود: امروز ایثارگران در دستگاههای اجرایی دیده نمی شوند و جایگاه و ارتقاء شغلی ندارند که بایست دست اندرکاران امر نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: در برخی از دستگاههای اجرایی فرزند شهید با مدرک دکتری و مدارج عالی داریم که بعد از سالها سابقه خدمت هنوز توسط مدیران و سیستم اداری دیده نشده و هیچ گونه ارتقاء شغلی را تجربه نکرده است و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

مرادی تأکید کرد: هدف ما این است که توانمندی ها و ظرفیت های جامعه ایثارگری در دستگاههای اجرایی دیده شود و البته ما پیگیر جایگاه شغلی ایثارگران خواهیم بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است