استانداری ایلام

‍ ‍استاندارایلام در نشست با مدیرعامل و اعضای موسسه خیریه محکم:

باید زیرپای پزشکانی که به قصد خدمت به این دیار سفر می کنند فرش قرمز پهن کرد

باید زیرپای پزشکانی که به قصد خدمت به این دیار سفر می کنند فرش قرمز پهن کرد

‍ ‍استاندارایلام در نشست با مدیرعامل و اعضای موسسه خیریه محکم:
 باید زیرپای پزشکانی که به قصد خدمت به این دیار سفر می کنند فرش قرمز پهن کرد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه در نشست با مدیر عامل و مجموعه موسسه ملی محکم  که در زمینه درمان ناهنجاری‌های مادر زادی کودکان به ایلام سفر کرده است ضمن قدردانی و تشکر از زحمات ارزشمند این موسسه گفت: تاکنون موسسه های خیریه زیادی برای مداوا و درمان بیماران به استان آمده‌اند که زبان قاصر ازتشکر و قدردانی از زحمت این عزیزان است.

وی در ادامه مردم استان ایلام را لایق خدمت گذاری عنوان کرد و گفت: مرزداران غیور ایلامی در طول تاریخ به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس مرزبانان قابل اعتمادی برای کشور بوده اند.

وی افزود: بیش از ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در دوران دفاع مقدس آن هم زمانی که جمعیت این استان قریب ۲۶۰ هزار نفر بوده است ایلامی ها را در شهادت طلبی و ایثارگری در دفاع از ایران اسلامی برجسته و پیشگام ساخته است.

استاندار ایلام در ادامه کشور را مدیون ایثارگری مردم ایلام دانست و گفت: یک زمانی در دوران جنگ که ایلام زیر تلی از آتش و دود بود این مردمان مهاجرت نکردند و ایستادند و از میهن اسلامی دفاع کردند اما امروز گاها شاهد مهاجرت تلخ جوانان این دیار به استان های دیگر برای امرار معاش هستیم و این بدان معناست که ایلامی ها در روزهای سخت این سرزمین سنگ تمام گذاشتند و امروز این وظیفه ما است که به درد محرومیت این دیار برسیم.

وی ادامه داد: این استان مرزی در ۸ سال جنگ تحمیلی چنان درگیر جنگ و دفاع از کشور بود که عملا فرصتی برای عمران و آبادانی وجود نداشت اما امروز فرصت جبران آن عقب ماندگی وجود دارد و این همت و تلاش مسئولان کشور را می طلبد البته موسسه‌های خیریه چون محکم در درمان الام این دیار حقیقتا سنگ تمام گذاشته است.

سلیمانی دشتکی در ادامه با استقبال از حضور گروه ها و موسسه های خیریه در ایلام، گفت: بایست زیر پای پزشکان خییر و کسانی که زمینه ساز این موسسه ها در استان شده اند، فرش قرمز پهن کرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود در راستای قدرشناسی از خدمات ارزشمند  این پزشکان مراسمی با حضور درمان شدگان برگزار شود و از کار انسانی آنان تجلیل بعمل آید.

نماینده عالی دولت در ادامه خواستار هموار کردن راه برای حضور بخش خصوصی و پزشکان متخصص ایلامی مقیم مرکز شد و گفت: بسیاری از این عزیزان امروز خواستار کمک به همشهریان خود هستند اما بایست زمینه حضور آنان در استان را فراهم کرد.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که دولت نبایست خود را رقیب بخش خصوصی بداند، اضافه کرد: در بخش بهداشت و درمان دولت بایست زیرساخت ها را آماده کند و در عوض زمینه فعالیت برای بخش خصوصی فراهم سازد.

گفتنی است که اعضای موسسه خیریه محکم با مدیرعاملی دکتر صلاح الدین دلشاد که در زمینه درمان ناهنجاری های مادر زادی کودکان فعالیت می کند از روز شنبه هفته جاری به استان سفر کرده اند و تا روز جمعه به درمان این ناهنجاری ها می پردازند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است