استانداری ایلام

استاندار ایلام

‍ تداوم رایزنی‌های گسترده استاندارایلام برای اجرایی شدن ابر پروژه پل زال چیلات نجف اشرف

‍  تداوم رایزنی‌های گسترده استاندارایلام برای اجرایی شدن ابر پروژه پل زال چیلات نجف اشرف

‍  تداوم رایزنی‌های گسترده استاندارایلام برای اجرایی شدن ابر پروژه پل زال چیلات نجف اشرف

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی #استاندار_ایلام که برای پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردمی استان به تهران سفر کرده است، صبح امروز پنجشنبه ۷ آذر ماه نشست مشترکی را با اسلامی وزیر راه و شهرسازی، آذر رئیس دیوان محاسبات کشور، مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیران عامل بانک های ملی، ملت، سپه و پارسیان درخصوص ابر پروژه پل زال چیلات نجف اشرف برگزار کرد.

در این نشست که رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مشاوران پروژه نیز حضور داشتند ابتدا استاندار ایلام درخصوص مصوبات و تفاهم نامه‌های ایجاد شده و همچنین در ارتباط با حائز اهمیت بودن اجرای پروژه گزارشی را ارائه کردند و در ادامه مهندسین مشاورین نیز به بیان نقطه نظرات خود در این باره پرداختند.

در پایان این نشست مقرر شد درخصوص تامین اعتبار این پروژه سهم دولت ۳۰ درصد، سهم بانک‌های عامل ۴۰ درصد و سهم سرمایه گذار به میزان ۳۰ درصد باشد.

همچنین مصوب گردید که سازمان برنامه و بودجه کشور با عنایت به ضرورت اجرای طرح نسبت به بیان موضوع و صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ قانون برنامه ششم آزادراه مذکور عمل کند و در راستای پیش بینی طرح در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ نیز اقدام نماید

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است