استانداری ایلام

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان شد:

تاکید استاندارایلام بر حمایت از زنجیره تولید در استان

تاکید استاندارایلام بر حمایت از زنجیره تولید در استان

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان شد:
تاکید استاندارایلام بر حمایت از زنجیره تولید در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، صبح امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی با چهار دستور کار شامل افزایش ظرفیت مرغ گوشتی دهلران، تولید آب معدنی، رب شاداب دهلران و شرکت آرد نگین زاگرس برگزار شد و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها تصویب گردید.

در این نشست استاندار ایلام با اشاره به سال رونق تولید گفت: امسال سال رونق تولید است و همه با هرآنچه که در توان دارند بایست موانع پیش پای تولیدکنندگان را برطرف نمایند و در امر سرمایه گذاری و رونق تولید تسهیل گذار باشند.

وی با نگاه حمایتی از چرخه تولید گفت: از بانک های عامل که وثیقه بیش از ارزش تسهیلات از مجریان طرح های تولیدی در اختیار دارند، خواست که با آزاد کردن بخشی از وثایق به این افراد کمک کنند تا بتوانند با جذب تسهیلات سرمایه در گردش به تولید خود با افزایش ظرفیت ادامه دهند.

سلیمانی دشتکی در ادامه در ارتباط با رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: واحد تولیدکننده رب شاداب دهلران که قرار بوده ۱۰۰ هکتار زمین از اراضی ملی دهلران برای کشت گوجه در اختیار داشته باشد اکنون نیاز دارد که با دید مثبت اراضی مورد نظر مکان یابی و به شرکت واگذار شود تا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: جهادکشاورزی و امور اراضی حداکثر ظرف مدت یک ماه باید اراضی مذکور را بررسی و نتیجه را به مجری طرح اعلام نماید تا بتواند با ایجاد اشتغال جدید و تولید گوجه فرنگی به روش آبیاری میکرو بخشی از مواد اولیه کارخانه خود را تامین کند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است