استانداری ایلام

استاندار ایلام

اقدام معاون اقتصادی در سفر به شهرستان ها و تشریح اقدامات، طرح ها و پروژه های قابل تقدیر است

اقدام معاون اقتصادی در سفر به شهرستان ها و تشریح اقدامات، طرح ها و پروژه های قابل تقدیر است

استاندار ایلام
 مدیران خدمات دولت را به مردم انعکاس دهند

استاندار ایلام بر اطلاع رسانی شفاف و انعکاس فعالیت های و اقدامات دولت به مردم توسط مدیران دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

وی با اشاره به این که دولت به دلیل عدم اطلاع رسانی مدیران و دستگاههای تخصصی در حوزه های کاری خود زیر تیغ انتقاد قرار گرفته افزود: در جلسات آمارها و اقداماتی گزارش داده می شود که این فعالیت ها به اطلاع مردم و جامعه نمی رسد و به همین دلیل افرادی ازاین جو و خلاء رسانه ای استفاده کرده و به تخریب دولت می پردازند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان این که همه ی ما در یک مملکت زندگی می کنیم و همه سوار بر یک کشتی هستیم خاطر نشان کرد: برخی از این منتقدان نمی دانند که تخریب و انتقاد غیر منصفانه از دولت باعث تضعیف همه ی کشور و نظام خواهد شد و در این میان وقتی مدیران اقدامات و تلاش دستگاه ها را انعکاس نمی دهند این شائبه ایجاد خواهد شد که هیچ کاری صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: امروز رئیس‌جمهور محترم علی رغم سابقه انقلابی گری و روحانی بودن باز از طرف برخی مورد نقد قرار می گیرد این درحالی ست که خدمات ارزنده ای در این دولت صورت گرفته است که بایست آنها را نیز مد نظر داشت.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خواستار اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در بحث جذب اعتبارات شد و ابراز داشت: فعالیت هایی که در خصوص جذب اعتبارات وبودجه ها به تفکیک طرح های عمرانی و محل تخصیص آنها از طریق سازمان برنامه و بودجه ی استان به مردم انعکاس یابد تا مردم استان در جریان فعالیتها و پیگیری ها مدیران استان قرار گیرند.

وی ادامه داد: جدیدا اقدام قابل تقدیری برای اطلاع رسانی فعالیت های اشتغال زایی دولت از طریق معاونت اقتصادی و اعضای شورای اشتغال استان صورت گرفته و با سفر به شهرستان های استان نسبت به انعکاس این فعالیت ها و اطلاع رسانی به مردم و متقاضیان اشتغال اقدام نموده اند که قابل تقدیر است و باید ادامه یابد.

وی با اشاره به آمارها و اقداماتی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارائه شد گفت: باید همین اقدامات و آمارها که منجر به فعال شدن واحدهای تولیدی شده به مردم انعکاس یابد و از طریق صدا و سیما، فضای مجازی و تولید کلیپها و فیلم هایی در این عرصه می تواند بازگو کننده فعالیت ها باشد اطلاع رسانی داشته باشن

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است