استانداری ایلام

استاندار ایلام

یلدا فرصتی برای باهم بودن و در کنارهم نشستن در کانون گرم خانواده است

یلدا فرصتی برای باهم بودن و در کنارهم نشستن در کانون گرم خانواده است

استاندار ایلام در مراسم یلدانه گفت؛ آینده ای روشن در انتظار ایلام و ایلامی ها است.

وی با ابراز خرسندی در حضور افراد حاضر در این همایش، افزود؛ ایلام سرزمین بسیار غنی اما همچنان فقر و عدم توسعه یافتگی در آن مشاهده می شود، سرزمینی که بر اثر جنگ تحمیلی بیش از 3 هزار شهید و بیش از 12 هزار جانباز دارد و امروز نمادی از ایثار و از خودگذشتکی در کشور بشمار می رود.

وی ادامه داد؛ هزینه های ناشی از جنگ 10 سال ایلام را از توسعه باز داشت و این مطالبه ای مهم و جدی است که بایست جبران شود.

استاندار ایلام در ادامه کشور را مدیون فداکاری ایلامیان دانست و گفت؛ ایلام با ثروت های خدادادی چون منابع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی و 430 کیلومتر مرز مشترک، منابع بکر و آثار باستانی و ظرفیت های عمده دیگر چون منطقه آزاد تجاری مهران، ظرفیت اربعین و ... بایست در مسیر توسعه قرار گیرد و به آنچه که استحقاق ایلامیان است، دست یابد.

وی در ادامه  گفت؛ یکی از راه های مهم توسعه استان ایجاد سرمایه‌گذاری در استان است و ما در این راستا اهتمام جدی داریم.

سلیمانی دشتکی در ادامه به خدمات خوب دولت در حوزه حمایت از افراد مدد جو پرداخت و گفت؛ دولت توجه ویژه ای به افراد کم بضاعت جامعه داشته است و در این ایام دریافتی آنها را به سه برابر رسانده است و در ایلام هم به کمک خیرین کارهای خوبی صورت گرفته و در دست اقدام است.

وی افزود؛ قول و وعده های بسیار خوبی از رئیس سازمان بهزیستی و کمیته امداد کشور گرفته ایم که بایست پیگیری شود و اما به این اکتفا نکرده ایم و در این ایام با حضور افراد خیر در ایلام و تحت پوشش قرار دادن افراد بی سرپرست، حضور موسسه خیریه بنیاد مرهم در ایلام و مداوای افراد نیازمند توسط آنان و دیگر اقدامات حمایتی حرکت کرده ایم.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از صحبت های خود به اتفاقات خوب و امیدوار کننده در استان اشاره کرد و تصریح نمود؛ در حوزه پتروشیمی ایلام، دهلران و استان اتفاقات بسیار خوبی در حال انجام است.

وی در ادامه به توسعه زیرساخت های استان ازجمله زیرساخت جاده ای در گوشه و کنار استان اشاره کرد و گفت؛ به طور مثال در حوزه کشاورزی در این مدت اتفاقات قابل توجه ای چون افزایش حدود 110 هزار هکتار به زمین های کشاورزی استان ایجاد شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است