استانداری ایلام

در دیدار استاندارایلام و رئیس بنیاد مستضعفان کشور با امام جمعه ایلام عنوان شد:

خدمت رسانی بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر

خدمت رسانی بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر

در دیدار استاندارایلام و رئیس بنیاد مستضعفان کشور با امام جمعه ایلام عنوان شد:
خدمت رسانی بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر/دیروز ۱۲۲ هزار و امروز تا ظهر بیش از ۹۳ هزار و تا امشب به ۱۵۰ هزار تردد از مرز مهران ثبت می شود/اربعین تازه شروع شده است ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار مشترک که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به تلاش های بنیاد مستضعفان در استان ایلام اشاره کرد و افزود: این بنیاد با برپایی یک موکب بسیار بزرگ با امکانات خوب در حال خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در استان ایلام است.

وی همچنین از تردد بیش از  ۹۳ هزار نفر تا ظهر امروز از مرز مهران اشاره کرد و گفت: روز گذشته بیش از ۱۲۲ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند و تا امشب این میزان به ۱۵۰ هزار نفر می رسد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور نیز در این دیدار گفت: بنیاد مستضعفان در قالب موکب امیرالمؤمنین علیه السلام در سه راهی سیمان پشتیبانی خوبی برای خدمت به زوار اربعین در استان ایلام انجام داده است.

سید پرویز فتاح در ادامه به برنامه ریزی برای خدمت رسانه به ۱ میلیون نفر از زوار اربعین خبر داد و گفت: ما ۶۰ درصد اقلامات در نظر گرفته شده برای پذیرایی از زوار را به استان ایلام اختصاص داده ایم.

وی ادامه داد: این اقدامات شامل برپایی یک موکب بزرگ با امکانات مجهز، ۱ میلیون پرس غذا، ۱ میلیون بطری نوشابه و بیش از ۱۰ میلیون بطری آب است.

وی خاطر نشان کرد: این خدمات تا ۵ روز بعد از اربعین در استان ایلام ارائه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ی ایلام نیز در این نشست با تقدیر از خدمات بنیاد مستضعفان در استان ایلام گفت: خداوند به مردم ایلام توفیق داده است که خدمتگذار زوار اربعین باشند.

وی ادامه داد: باید بدانیم که اربعین تازه شروع شده است و بسیار بیشتر از این نیز گسترش خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار خواستار ایجاد زائرسرای دائمی توسط بنیاد شدو بیان داشت: در موکب بنیاد مستضعفان از مشارکت های مردمی نیز استفاده شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است