معاون عمرانی استاندار ایلام:
🔰 آمادگی کامل ایلام برای مدیریت ترافیک اربعین در محورهای مواصلاتی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جلسه هماهنگی قرارگاه اربعین و کمیسیون ایمنی راهها، از آمادگی کامل استان برای مدیریت تردد زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال قطعاً با افزایش تعداد زائران نسبت به سال گذشته مواجه خواهیم شد و باید دقیقتر برنامهریزی کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، رضا دارابی در این جلسه که با حضور سردار محمدی معاون اجرایی پلیس راهور فراجا برگزار شد، با اشاره به پیشرفتهای زیرساختی در محورهای منتهی به مرز مهران، اظهار داشت: خوشبختانه بسیاری از محورهای مواصلاتی استان چهارخطه شدهاند و پیمانکاران در همه محورها در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به پروژههای در دست اجرا در محور مهران-دهلران-اندیمشک، گفت: نگاه ما بلندمدت است و در این محور اتفاقات خوبی افتاده است. راه و شهرسازی، راهداری و شرکت ساخت، قطعات مختلفی را در حال تکمیل دارند و تا چند سال آینده این محور به طور کامل چهارخطه خواهد شد.
دارابی با بیان اینکه اربعین گذشته نتیجه تلاشهای همه دستگاهها در مدیریت ترافیک اربعین بسیار مطلوب بود، تصریح کرد: میدان اربعین در مرز مهران به عنوان گرانیگاه اربعین در حال ساماندهی است و ضمن افزایش رینگ تردد، جانمایی محل دائمی مواکب، پیشبینی پارکینگ اتوبوسها و محل استقرار دستفروشها نیز انجام شده است.
وی بر شناسنامهدار کردن و ساماندهی پارکینگهای خصوصی در مهران تأکید کرد و گفت: طبق پیشبینیها امسال با افزایش زائران مواجه خواهیم شد و تمام عوامل استان با هماهنگی و همدلی برای برگزاری یک اربعین باشکوه، ایمن و معنوی تلاش خواهند کرد.

