استاندار ایلام:
🔶 رضایتمندی مردم اولویت اصلی مدیریت استان است
📲| بهگزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندار ایلام،، دکتر احمد کرمی استاندار ایلام در نشست ستاد ویژه اربعین حسینی ( با محوریت اقتصادی ) با تأکید بر ضرورت استمرار خدمات عمومی در ایام اربعین، اعلام کرد: هدف اصلی و اولویت تمام فعالیتهای اجرایی استان، رضایتمندی مردم است و هیچ دستگاهی نباید بهگونهای عمل کند که موجب اختلال در خدمترسانی شود.
وی با اشاره به حضور مدیران در شهرستان مهران برای اجرای مأموریتهای مرتبط با اربعین حسینی، تصریح کرد: مدیران موظفاند در صورت حضور در مأموریت، جانشین یا معاون خود را در محل اداره مستقر کنند تا روند خدماترسانی به مردم در مرکز استان یا شهرستانها دچار وقفه نشود، نظارت دقیق بر عملکرد ادارات در این ایام ضروری است و هیچ ادارهای نباید تعطیل باشد.
استاندار ایلام با اشاره به اجرای طرح ترافیکی شهر مهران، گفت: این طرح با کار کارشناسی و خرد جمعی، سه ماه پیش و در هماهنگی با سردار مومنی طراحی شد، تجربه سالهای گذشته در کمیته ساماندهی امسال بهخوبی به کار گرفته شد و با وجود ازدحام جمعیت، پارکینگها بهدرستی مدیریت شدند و خللی در روند تردد زائران ایجاد نشد.
وی با بیان اینکه مسئولیت خدمترسانی در ایام اربعین سنگین و اجر معنوی آن بسیار بالاست، افزود: نگاه اقتصادی به این رویداد نیز باید ساماندهی شود، دستفروشان مستقر در پایانه مرزی باید در مکان مناسب جانمایی شوند و اولویت با کسانی است که در محل حضور دارند، برای سال آینده نیز برنامهریزی دقیقتری در این زمینه انجام خواهد شد.
دکتر کرمی با اشاره به جانمایی مناسب مواکب و غرفهها در مسیرهای منتهی به مرز مهران، اظهار داشت: نظارت بر پارکینگهای عمومی بهخوبی انجام شده و لازم است نظارت بر پارکینگهای شخصی نیز با دقت بیشتری صورت گیرد، این اقدامات نیازمند کار تیمی و همافزایی همه دستگاههاست تا در خدمت به زائران امام حسین (ع) بهترین نتیجه حاصل شود.
وی با تأکید بر اهمیت تقویت زیرساختهای ارتباطی و ایمنی مسیرها، گفت: اگر در مسیرها خطکشی یا اختلاف سطح وجود دارد، باید توسط دستگاههای متولی بررسی و اصلاح شود، زائر امام حسین ( ع) نباید با ناراحتی یا دغدغه از مسیر عبور کند، امروز معاون عمرانی استانداری مأمور شده تا با همکاری دستگاههای اجرایی، مسیرها را بررسی و مشکلات را بهصورت جدی پیگیری کند.
استاندار ایلام در پایان با اشاره به نیازهای خدماتی زائران از جمله تأمین آب، یخ و تجهیزات سرمایشی، خاطرنشان کرد: اگر دستگاهی نتوانسته بخشی از تعهدات خود را انجام دهد، باید اولویتها را مجدداً بررسی کند، خدمات نباید پشت صحنه بماند؛ همه اقدامات باید در ویترین خدمترسانی به زائران دیده شود تا رضایت آنان حاصل گردد.