voting
  • بازديد كنندگان آن لاين : 7
  • بازديد كنندگان اين صفحه : 771083
  • بازديدكنندگان امروز : 1568
  • كل بازديدكنندگان : 4515764

اخبار > فراخوان یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران



  چاپ        ارسال به دوست

فراخوان یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

نماینده رسمی یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان ایلام گفت : 9 مهر1393 یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار می شود.
جعفر رشیدی افزود، این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها، و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.
وی افزود این کنفرانس رویکردی استراتژیک به روابط عمومی دو (PR.02) دارد که طی آن برخی موارد نظیر همکاری و رهبری برای حضور موثر و موفقیت روابط عمومی ها در رسانه های جدید خواهد پرداخت. مسائلی از قبیل آخرین روندها و تکنیک های داستانسرایی دیجیتال و تغییرات ارتباطات، روابط مشتری و مخاطب، شهرت برند و مدیریت اعتبار، استفاده از رسانه های اجتماعی در بخش های مختلف روابط عمومی و تهیه استراتژی های یکپارچه روابط عمومی در فضای آنلاین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
در این کنفرانس، شاغلان و مشاوران روابط عمومی گردهم می آیند تا با یادگیری استراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیدی را برای پیشبرد فعالیت های حرفه ای و سازمانی کسب کنند.
محورهای اصلی همايش دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارائه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محور های زیر اعلام نموده است: ارتباطات آنلاین • روابط عمومی و رسانه های جدید (روابط عمومي در جهاني ديجيتال شده) • روابط عمومی، رسانه های جدید و اخلاق (اخلاق رسانه هاي جديد) • سواد رسانه های جدید • استراتژی های رسانه های اجتماعی • تولید محتوای موثر و اقتصاد رسانه های جدید • تبليغات در رسانه هاي جديد • رسانه های جدید، حقوق بشر و قدرتمندسازي • چالش هاي فرهنگي- اجتماعي و رسانه هاي جديد • رسانه های اجتماعي و مسئوليت اجتماعي • رسانه های اجتماعی، مقاصد کسب و کار و بازاریابی آنلاین • روابط عمومی، متن کاوي ومديريت يکپارچه اطلاعات • موتورهای جستجو، سئو و نقش روابط عمومی • رسانه های تلفن همراه • برنامه های ویدئویی • چند رسانه ای • اندازه گیری ROI رسانه های اجتماعی • ارزیابی رسانه های اجتماعی و ارتباطات روابط عمومی در چشم انداز ملی وجهانی • تکنولوژی، نوآوری و آینده روابط عمومی: کسب اطمینان از جریان تغییرات نو ظهور قبل از شروع رقابت روابط رسانه ای دیجیتال • رسانه های اجتماعی و تکنولوژی های ارتباطی و اطلاع رسانی • رسانه های دیجیتال و استفاده از تکنولوژی های نوین در گردآوری و تجزیه و تحلیل اخبار • چشم اندازهای رسانه ای در حال تغییر: نکات اثبات شده برای تعامل با خبرنگاران و اثرگذاران کلیدی • اثربخشی چند رسانه ای و ترکیب صحیح چند رسانه و محتوا برای به حداکثر رساندن دسترسی • تاثیر رسانه اجتماعی روابط عمومی و ارزش پوشش مطبوعاتی آنلاین • استفاده از تبلیغات شبکه های اجتماعی برای ارائه هدفمند اطلاعاتی • راه های جدید برای ویدئوهای خبرگرا • ایجاد روابط با روزنامه نگاران در رسانه های اجتماعی مدیریت بحران • بنیان های برنامه ارتباطات بحران آنلاین برای پیشگیری و پاسخ • استراتژی های ارتباط موثر با کارکنان در محیط جهانی شده و دیجیتالی در شرایط بحران • روش های خلاقانه تهیه برنامه ارتباطی بحران • مدیریت بحران و رسانه های اجتماعی • دریافت موجز و پیام سازگار در هنگامه بحران و بعد از آن • بحران، ریسک و مدیریت مسائل ارتباطی ارتقاء شهرت و حفظ اعتبار • استراتژی های برند و مدیریت شهرت آنلاین در چشم انداز جهانی • مدیریت شهرت، روندها و اثربخشی روابط عمومی دیجیتال • تغییر چشم اندازهای تکنولوژی های ارتباطی و اثرات آن بر مدیریت اعتبار • مدیریت بحران با استفاده از رسانه ها وکانال های اجتماعی کمیته علمی این کنفرانس متشکل از اساتید دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، آزاد اسلامی، امام صادق(ع)، سوره و صدا و سیما است. مهلت ارسال مقالات تا 30 تیر 1393 و زمان ارائه در قالب پاورپوینت روز 30 مرداد 1393 اعلام شده است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی www.irancpr.ir رجوع نمایند


١٢:٥٠ - 1393/03/12    /    شماره : ١٤٦٤٣    /    تعداد نمایش : ٤٠٤٧


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج