استانداری ایلام

‍ مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام عنوان کرد؛

سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور و حضور در آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های هفته دولت استان/ سفر استاندار و معاونین استاندار به شهرستان های استان در هفته دولت/اجرای ویژه برنامه های هفته دولت در

سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور و حضور در آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های هفته دولت استان/ سفر استاندار و معاونین استاندار به شهرستان های استان در هفته دولت/اجرای ویژه برنامه های هفته دولت در

‍ مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام عنوان کرد؛
سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور و حضور در آئین افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های هفته دولت استان/ سفر استاندار و معاونین استاندار به شهرستان های استان در هفته دولت/اجرای ویژه برنامه های هفته دولت در شهرستان های استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی به تشریح برنامه های هفته دولت در استان ایلام پرداخت و گفت: برنامه های هفته دولت امسال متفاوت تر از سال گذشته است به نحوی که مجموعه طرح ها و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان های استان بصورت متمرکز در سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به استان و در جشنواره شهید رجایی با حضور مسئولان استان رونمایی می شود.

وی در ادامه به برنامه های سفر شهرستانی مسئولان استان در هفته دولت پرداخت و گفت: این سفر ها با حضور استاندار ایلام در شهرستان های مهران و دهلران شروع شده است و طی امروز تاپایان هفته توسط معاونین استاندار تداوم می یابد.

وی افزود: در این برنامه ها استاندار و معاونین در بدو ورود به شهرستان ها با حضور در مزار شهدا و یا خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام می کنند.

قیصربیگی در ادامه به دیگر برنامه های سفر مسئولان استان به شهرستان ها در هفته دولت پرداخت و تصریح نمود: بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی، بازدید از مکان های عمومی از جمله بیمارستان ها و تشریح دستاوردهای نظام و دولت با حضور در ویژه برنامه هفته دولت در شهرستان ها که با حضور مردم، مسئولان، رسانه ها و مجموعه فعالان عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برگزار می شود از دیگر برنامه های حضور مسئولان استان در شهرستان ها است.

وی در ادامه به زمانبندی برنامه های هفته دولت در استان اشاره کرد و گفت: پس از سفر استاندار ایلام به شهرستان های مهران و دهلران در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته، روز شنبه غبار روبی مزار شهدا را داشتیم و در ادامه استاندار ایلام و معاون امور عمرانی استاندار با حضور در صدا و سیما به تشریح دستاوردهای نظام و دولت در یک سال گذشته پرداختند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام در ادامه به سفر عصر امروز یکشنبه ۳ شهریورماه معاون امور عمرانی استاندار به شهرستان بدره خبر داد و گفت: صبح فردا دوشنبه ۴ شهریور ماه نیز در سومین روز از هفته دولت حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در شهرستان چرداول و معاون توسعه منابع انسانی در شهرستان دره شهر را خواهیم داشت.

وی در ادامه به سفر معاون امور اقتصادی در روز سه شنبه ۵ شهریور ماه مصادف با چهارمین روز از هفته دولت به شهرستان آبدانان خبر داد و گفت: همچنین صبح همین روز معاون سیاسی و امنیتی استاندار به شهرستان ایوان و معاون امور عمرانی استاندار به شهرستان سیروان سفر می کند.

وی افزود: همچنین عصر روز سه شنبه ۵ شهریور ماه معاون امور اقتصادی استاندار به شهرستان ملکشاهی سفر می کند و در ویژه برنامه های هفته دولت شرکت می کند.

قیصربیگی در ادامه به سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور در عصر روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: وی به قصد شرکت در برنامه های هفته دولت به استان سفر می کند و حضور در مزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان، حضور در همایش سازمان های مردم نهاد از جمله برنامه های روز اول سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور در پنجمین روز از هفته دولت به استان ایلام است.

وی ادامه داد: برنامه های روز دوم سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور در ششمین روز از هفته دولت به افتتاح زیرگذر رسالت شهر ایلام، حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان ۲۲۹ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی استان در جشنواره شهید رجایی، حضور در جلسه شورای اداری، بازدید از مناطق سیل زده استان اختصاص دارد.

وی در پایان از همه خبرنگاران جهت حضور در این برنامه ها دعوت بعمل آورد و گفت: اصحاب رسانه که نقش ممتازی در اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و دولت دارند می تواند در این هفته با حضور در این ویژه برنامه ها رسالت خطیر خود را چون گذشته به نمایش بگذارند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است