استانداری ایلام

استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان :

پیشرفت های خوبی در پروژه های اربعین در ایام اخیر ایجاد شده است

پیشرفت های خوبی در پروژه های اربعین در ایام اخیر ایجاد شده است

استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان :
پیشرفت های خوبی در پروژه های اربعین در ایام اخیر ایجاد شده است

استاندار ایلام در جلسه ستاداربعین از پیشرفت هایی که در پروژه ها و زیرساخت های اربعین در ایام اخیر صورت گرفته ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اربعین استان گفت: تونل های در نظر گرفته شده برای مسیر اربعین پیشرفت های خوبی ایجاد شده و حفاری تونل اربعین هم به طور کامل انجام شده و می توان از این تونل درمواقع اضطراری استفاده کرد.

وی همچنین با اشاره به احداث پل های 55 و56 در مسیر جاده ایلام به مهران خاطر نشان کرد: پل 55  و 3 کیلومتر تعریض جاده در روستای گلان هم زیرساخت ها آماده شده و ان شاء الله به اربعین خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان به تقاطع غیر هم سطح کنارگذر غربی مهران به پایانه برکت اشاره کرد و افزود: این زیرگذر به دو بخش تقسیم شده است و 50 درصد فاز اول آن انجام شده و حداکثر تا 5 مهرماه آماده بهره برداری می شود و کنارگذر غربی مهران نیز برای استفاده در ایام اربعین آسفالت خواهد شد.

وی در خصوص احداث سایه بان ها در مرز مهران خاطر نشان کرد: سایه بان ها به شکل بسیار زیبایی اجرا شده است و در نقطه صفر مرزی هم ان شاء الله  آماده خواهد شد.

استاندار ایلام همچنین از احداث 600 چشمه سرویس بهداشتی در مهران خبر داد و افزود: از همه ی عوامل و مدیران مرتبط ، دفتر فنی ، ستاد بحران ، خیرین ، حمل و نقل و پایانه ها و دیگر ارگان ها تقدیر و تشکر دارم که  اقدامات خوبی انجام شده  است  و پیشرفت های حوزه ی عمرانی و زیرساختی هم به خوبی انجام شد.

وی به اقدامات صورت گرفته در بخش خدمات اربعین اشاره داشت و تصریح کرد: اکیپ های هلال احمر مشخص شده است که 15 اکیپ برادران و 5 اکیپ خواهران نیز قرار شد اعزام شود، 3 بالگرد هلال احمر در ایام اربعین در استان مستقر می شود و وزارت بهداشت نیز 5 بالگرد همراه با تجهیزات بیمارستانی در مهران مستقر خواهند کرد، در شهر بدره و  کوت عراق هم بیمارستان صحرایی احداث می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: بیش از 120 آمبولانس ، یک هواپیمای آمبولانس و 5 بالگرد از طریق وزارت بهداشت در منطقه مستقر خواهد شد.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: بیش از 8 جایگاه برای موکب های دائمی در نظر گرفته شده است و این زمین ها به اتاق بازرگانی استانها واگذار می شود که موکب های دائمی در این جایگاهها احداث خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: دستگاههای اجرایی میهمان سراهای خود را در اختیار نیروهای خدماتی و اعزام شده از استان های معین قرار دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است