استانداری ایلام

استاندار ایلام

۵۰ میلیارد ریال اعتبارات اجتماعی استان ابلاغ شده است

۵۰ میلیارد ریال اعتبارات اجتماعی استان ابلاغ شده است

استاندار ایلام:
۵۰ میلیارد ریال اعتبارات اجتماعی استان ابلاغ شده است

استاندار ایلام گفت: برای مبارزه با آسیب های اجتماعی بایست از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه ۲ شهریور ماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور میرزایی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد درخصوص وضعیت زندان مرکزی ایلام اظهار داشت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای انتقال زندان مرکزی ایلام اختصاص خواهیم داد.

وی افزود: این اعتبارات در 2 بخش تخصیص می یابد به این صورت که تا پایان شهریورماه 20 میلیارد ریال و 10 میلیارد ریال نیز بصورت دیون تا پایان سال پرداخت می شود.

سلیمانی دشتکی در خصوص رفع مشکلات زیرساختی این زندان نیز گفت: برای رفع مشکلات زیرساختی زندان جدید نیز نشستی با حضور دستگاه های خدمات رسان برگزار می شود.

استاندار ایلام یادآور شد: ما به دنبال رفع معضلات اجتماعی هستیم که یکی از مهمترین آنها بحث اعتیاد و توزیع غیر قانونی داروهای مخدر، پذیرش معتادان و هماهنگی با دستگاه های متولی است.

وی تصریح کرد: امسال اعتبارات اجتماعی خوبی ابلاغ شده که بی سابقه است و باید نهادهایی که در این حوزه مسئولیت دارند با توجه بیشتر و برنامه ریزی اقدامات لازم را انجام دهند چرا که از لحاظ اعتبار هیچ مشکلی وجود ندارد.

سلیمانی دشتکی گفت: علاوه بر اعتیاد مشکلات اجتماعی دیگری از جمله خودکشی، طلاق، دگرکشی و نزاع ها وجود دارد که با  اعتیاد و مواد مخدر در ارتباط است.

وی تاکید کرد: در این راستا متولیان باید از ظرفیت همه دستگاه ها استفاده کرده و در بحث مبارزه با مواد مخدر اقدام بسیجی انجام شود.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه ما در استان معضلات رو به رشدی داریم و باید اعتبارات مورد نیاز را جا به جا کنیم، گفت: 50 میلیارد ریال اعتبارات اجتماعی استان ابلاغ شده که از این میزان 34 میلیارد ریال سهم آموزش و پرورش، 15 میلیارد و 800 میلیون ریال بهزیستی، پنج میلیارد ریال فنی و حرفه ای و 12 میلیارد ریال سازمان های مردم نهاد است.

وی تصریح کرد: امسال 145 نفر از معتادان مشغول به کار و 245 نفر نیز تحت آموزش های منجر به کسب و کار  قرار گرفته است.

استاندار ایلام اضافه کرد: سال گذشته 270 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به معتادان بهبود یافته پرداخت شده و امسال نیز 2 میلیارد و 350 میلیون ریال در این حوزه تسهیلات پرداخت شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است