استانداری ایلام

استاندار ایلام

مسئولان در هفته دولت خدمات نظام و دولت را تشریح کنند

مسئولان در هفته دولت خدمات نظام و دولت را تشریح کنند

‍ استاندار ایلام:
مسئولان در هفته دولت خدمات نظام و دولت را تشریح کنند/در این هفته از ۲۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰ هزار میلیارد رونمایی می شود

استاندار ایلام تاکید کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش از دستاوردهای نظام و دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در آغازین روز از هفته دولت و در نشست شورای معاونین ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تشریح خدمات نظام و دستاوردهای دولت است و شایسته است که مسئولان دستگاه های اجرایی استان به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دولت در استان گفت: آغاز هفته دولت در استان با غبار روبی مزار شهدا گرامی داشته شد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به طرح ها و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در این هفته تصریح نمود: در این هفته از ۲۲۹ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال رونمایی می شود.

وی میزان اشتغالزایی این میزان طرح و پروژه را ۲۰۵۱ نفر در حین اجرا و ۸۶۶ نفر بصورت دائمی اعلام کرد و گفت: از ۲۲۹ طرح ۱۹۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد و پانصد میلیون تومان و ۳۹ پروژه اقتصادی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد و ششصد میلیون تومان برای افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان های استان در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با عنوان این مطلب که برنامه های افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های هفته دولت امسال برخلاف سالیان گذشته بصورت متمرکز رونمایی می شود، گفت: این مراسم روز پنجشنبه در ششمین روز هفته دولت با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جشنواره شهید رجایی بصورت متمرکز از کل پروژه های استان پرده برداری می شود.

وی با عنوان این مطلب که برنامه های هفته دولت استان به نوعی تحت شعاع سفر رئیس جمهور به استان قرار گرفته است، اضافه کرد: به جهت حضور قریب الوقوع رئیس جمهور در استان حجم عظیم طرح ها و پروژه های استان برای آن سفر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این سفر بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد  تومان طرح و پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است