استانداری ایلام

استاندار ایلام

پيام تبريك استاندار ايلام به مناسبت آغاز هفته دولت

پيام تبريك استاندار ايلام به مناسبت آغاز هفته دولت

پيام تبريك استاندار ايلام به مناسبت آغاز هفته دولت

استاندار ايلام
هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پيام قاسم سلیمانی دشتکی به اين شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم
تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور بزرگ مردانی است که خدمتگزاری را در خدمت بی منت و خلوص نیت به مردم و برای مردم در عمل معنا کرده اند. در این مسیر شهیدان رجایی و باهنر به حق تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم بودند.

از این رو هفته دولت ضمن اینکه فرصتي ارزشمند براي تجديد عهد و پيمان اركان مختلف دولت با شهداء گرانقدر بويژه شهيدان رجايي و باهنر است زمانی مناسب نیز برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم، تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و نیز توسعه تاثیرگذار مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی دولت بشمار می رود.

لازم است مسؤلان و مديران دولتی با الگوگيري از ويژگي هاي انساني، اخلاقي و رفتاري شهيدان رجايي و باهنر، اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد را به نحو احسن در دستور كار خود قرار داده و در راه تحقق اهداف والاي انقلاب اسلامي كوشا باشند.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والا مقام دولت و عرض تبريك هفته دولت و روز كارمند، از تلاش ها و خدمات صادقانه و بي منت همه اعضاء خانواده دولت به خصوص مسؤلان و كاركنان دستگاه های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در استان ايلام و شهرستان ها و بخش هاي تابعه تقدير و تشكر مي‌كنم و از درگاه خداوند متعال موفقیت دولت تدبیر و امید را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است