استانداری ایلام

کرمی معاون امور عمرانی استاندار

دیدار معاون عمرانی استاندار ایلام با معاون اول استاندار واسط عراق

دیدار معاون عمرانی استاندار ایلام با معاون اول استاندار واسط عراق

💥در پایانه مرزی زرباطبه عراق روی داد؛
✅ دیدار معاون عمرانی استاندار ایلام با معاون اول استاندار واسط عراق

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، احمد کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام صبح امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه با حضور در پایانه مرزی زرباطبه عراق با عادل زرگانی معاون اول استاندار واسط عراق دیدار کرد.

در این دیدار که فرماندار مهران و بدره عراق و تعدادی دیگر از مسئولان دو استان نیز حضور داشتند در خصوص زیرساخت های اربعین شامل احداث محوطه ترمینال اتوبوس در  پایانه مرزی زرباطیه عراق، احداث سرویس های بهداشتی در پایانه طرف عراقی بحث و گفتگو شد.

کرمی معاون عمرانی استاندار ایلام در این دیدار گفت: برنامه ما این است که زیرساخت هایی را که می توان تا اربعین اجرایی کرد برای رفاه حال زوار با هماهنگی طرف عراقی در پایانه زرباطیه انجام دهیم.

وی افزود: در همین رابطه تسطیح و محوطه سازی در این پایانه برای ایجاد پارکینگ اتوبوس ها به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در نزدیکی مرز به همت موکب رهپویان ولایت اجرا می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای تسریع در اجرای این پروژه ظرف مدت سه روز مجوز های لازم برای استقرار ماشین آلات مورد نیاز  صادر شود و ظرف یک هفته این ماشین آلات در پایانه مستقر شوند و تا یک ماه قبل از ایام اربعین نیز عملیات اجرایی آن به پایان برسد.

معاون اول استاندار واسط عراق نیز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات طرف ایرانی برای هر گونه همکاری اعلام آمادگی کرد و گفت: ما تمام تلاش خود برای تسهیل در سفر زوار اربعین صورت می دهیم و این را افتخاری برای خود می دانیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است