استانداری ایلام

استاندار ایلام

بحران سیل را به فرصت تبدیل کردیم

بحران سیل را به فرصت تبدیل کردیم

اعتبارات ستاد بحران در امر پیشگیری تمرکز یابد

استاندار ایلام
بحران سیل را به فرصت تبدیل کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز سه شنبه ۲۵ تیرماه در حضور مدیران دستگاه های اجرایی حوزه آب با تاکید بر امر پیشگیری در مدیریت بحران، گفت؛ در سیل فروردین ماه با پیشگیری درست و به موقع اوضاع را تحت کنترل خود درآوردیم و علی رغم اینکه بیشترین و شدید ترین بارش ها در کشور را داشتیم اما خوشبختانه تلفات انسانی نداشتیم.

وی ادامه داد؛ این در حالی بود که در اثر شدت سیل بیش از ۳۰۰ نقطه جاده این و بالای ۲۰ پل بزرگ و کوچک در استان تخریب شد اما به خاطر پیشگیری درست تلفات انسانی نداشتیم.

استاندار ایلام بر تمرکز اعتبارات بحران در امر  پیشگیری تاکید کرد و گفت؛ اگر ما بتوانیم علاج واقعه را قبل از وقوع کنیم هزینه ها به مراتب کمتر خواهد شد.

وی افزود؛ اگر قسمتی از اعتبارات بحران صرف ایمن سازی مناطق حادثه خیز شود بهتر از این است که چند برابر آن میزان را صرف خسارت ایجاد شده در اثر غفلت از حوادث شود.  

 سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که در فروردین ماه بحران سیل را تبدیل به فرصت کردیم، تصریح نمود؛ امروز تا این لحظه ۶۲۶ میلیارد تومان اعتبار به مناطق سیل زده استان اختصاص یافته که این میزان بیش از یک و نیم برابر بودجه عمرانی استان در سال ۹۸ است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است