استانداری ایلام

استاندار ایلام :

اگر قصور مدیری در انجام تعهدات اربعین پیش رو مشهود باشد لغو ابلاغ می شود

اگر قصور مدیری در انجام تعهدات اربعین پیش رو مشهود باشد لغو ابلاغ می شود

استاندار ایلام خواستار انجام امور اربعین در زمان خود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان خواستار انجام امور اربعین در زمان مقرر خود شد.

وی در ادامه خواستار ایجاد ورودی و خروجی و جاده اضطراری در مسیر پایانه برکت شد و گفت؛
یکی از مطالبات مهم در این باره جداسازی مسیر پایانه برکت از مسیرهای دیگر است و اگر این اتفاق نیافتد با توجه به پیش بینی تراکم چند برابری جمعیت امسال مشکلات سال گذشته تکرار می شود.

 وی افزود؛ به خاطر اهمیت کار امور در دست اقدام اربعین  ازجمله طرح زیرگذر و روگذر و جاده اضطراری برای پایانه برکت بایست توسط مسئولان ذی ربط به لحظه گزارش شود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تسریع در دیگر پروژه های اربعین شد و گفت؛ انجام به موقع زیرساخت ها، رفع نواقص سال قبل، تسریع در ایجاد جاده اضطراری کنار پل زائر، ایجاد سایه بان و سرویس ها و چشمه های حمام و سکوبندی و استراحت گاه برای رانندگان و امورات اربعین بایست قبل از آبان ماه به اتمام برسد.

وی در ادامه خواستار اتمام کار ساختمان قرارگاه اربعین تا آخر مرداد ماه نیز شد و گفت؛ در این پروژه اگر پیمانکار پای کار نیست و به تعهدات خود سر موقع عمل نمی کند بایست خلع ید شود.

سلیمانی دشتکی در پایان با عنوان این مطلب که امسال با توجه به حذف ویزا بین ۴ تا ۵ میلیون تردد در اربعین امسال خواهیم داشت، هشدار داد؛ اگر مدیران در قبال تعهدات اربعین کوتاهی کنند و قصور آنها مشهود شود لغو ابلاغ می شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است