استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی محیط زیست

استاندار ایلام با صدور پیامی هفته‌ی محیط زیست را گرامی داشت

استاندار ایلام با صدور پیامی هفته‌ی محیط زیست را گرامی داشت

 پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته‌ی محیط زیست 

🔸استاندار ایلام با صدور پیامی هفته‌ی محیط زیست را گرامی داشت 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در پیام دکتر حسن بهرام‌نیا آمده است:

روز جهانی محیط زیست فرصتی است برای همگان تا با بازنگری در آن چه که در اثر گسترش نگاه‌های یک‌سویه و بخشی در بهره‌برداری غیر اصولی و بی‌ضابطه، بر طبیعت و محیط زیست وارد می‌شود به گونه‌ای تحول و تطور یابد که حقوق نسل‌های فعلی و آینده در استفاده‌ی پایدار از محیط زیست را تضمین و صیانت نماید.

واضح است که در دنیای امروز، توجه به محیط زیست از ارکان اصلی توسعه‌ی پایدار است و در این میان کشورهایی که قدر این موهبت ارزشمند و تعیین کننده را می‌دانند در پیش روی خود راه موفقیت و پیشرفت را سهل و آسان‌تر می‌یابند.

در این راستا حفاظت از محیط زیست که در شرایط کنونی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ی جوامع بشری‌است برای جلوگیری از تبعات جبران‌ناپذیر آن برای نسل امروز و نسل‌های آینده، از اولویت‌های اصلی دولت‌ مردمی کار و کرامت قلمداد می‌شود.

ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی محیط‌زیست به همه‌ی فعالین و دلسوزان این عرصه‌ی تعیین کننده در استان ایلام، امید است که با استفاده از ظرفیت مردمی، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و به‌کارگیری توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه‌ی حفاظت از محیط زیست، گام‌های مهمی در ارتقای شاخص‌های این حوزه برداشته شود.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | سه شنبه  ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است