استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

کارخانه یخ دهلران ظرفیت تولید روزانه یک هزارو ۲۰۰ قالب یخ را دارد

کارخانه یخ دهلران ظرفیت تولید روزانه یک هزارو ۲۰۰ قالب یخ را دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑کارخانه یخ دهلران ظرفیت تولید روزانه یک هزارو ۲۰۰ قالب یخ را دارد  


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام روز یکشنبه ۱۴ خردادماه از کارخانه یخ دهلران بازدید کرد.

محمدسبحان حسنی در جریان این بازدید گفت: در راستای بررسی ظرفیت‌های شهرستان دهلران در زمینه ارائه خدمات به زائرین اربعین، امروز بازدید از کارخانه یخ دهلران انجام شد.

وی با اشاره به ظرفیت تولید روزانه یک هزارو ۲۰۰ قالب یخ در این کارخانه افزود: با توجه به میزان مصرف زائران در عبور از شهرستان طبق برآورد سال‌های گذشته این میزان تولید اگر صرفا در اختیاز زائران باشد کفایت می‌کند ولی باتوجه  به مصارف دیگر این ظرفیت و میزان تولید جوابگوی ایام اربعین نخواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از آمادگی متولیان کارخانه یخ دهلران برای افزایش تولید در ایام اربعین خبر داد و تاکید کرد: متولیان طرح خود را باید برای افزایش تولید و بهره‌گیری از تسهیلات ارائه دهند.

وی اظهار کرد:  تلاش داریم شهرهایی که در مسیر زائران هستند به لحاظ نیازمندی‌هایی که دارند پیش از رسیدن ایام اربعین ظرفیت‌سازی لازم انجام گیرد که در ایام اربعین نیاز به ارائه خدمات از جاهای دیگر  و مرکز استان به این شهرستان ها نباشد.

وی افزود: سال گذشته آب معدنی از محل کارخانه بارگیری و به شهرستان مهران منتقل می شد و از آنجا به شهرستانهای محل تردد زوار توزیع می شد که با توجه به حجم کارهای اربعین این کار زمان‌بر بود.

وی یادآور شد: امسال بر اساس آماری که از سال گذشته در خصوص نیازمندی شهرستانهای محل تردد زوار در خصوص آب معدنی داریم از محل کارخانه به همان شهرستان مستقیم آب معدنی منتقل می‌شود تا  بحث حمل و نقل دوباره از مهران به شهرستان‌ها را نداشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: شهرستانهایی که سردخانه داشته باشند از ظرفیت همان سردخانه برای خنک کردن آب معدنی استفاده کنند.

وی اضافه کرد :در بحث اسکان در مساجد، حسینه ها، نمازخانه‌ها و سالن‌های ورزشی و جاهایی که از قبل پیش‌بینی شده است هم نیاز به وسایل خنک کننده داریم که تدابیر لازم در دستور کار است ضمن اینکه بحث افزایش سرویس‌های بهداشتی نیز در دستور کار می باشد.

🗓️ | یکشنبه ۱۴  خردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام
🔸اخبار و رویداد‌های استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است