استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

دستاوردهای انقلاب و قیام حضرت امام خمینی (ره) موجب عزت جهان‌اسلام شده است/ رمز موفقیت حضرت امام خمینی (ره) فتح قلوب ملت ایران بود

دستاوردهای انقلاب و قیام حضرت امام خمینی (ره) موجب عزت جهان‌اسلام شده است/ رمز موفقیت حضرت امام خمینی (ره) فتح قلوب ملت ایران بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑ دستاوردهای انقلاب و قیام حضرت امام خمینی (ره) موجب عزت جهان‌اسلام شده است/ رمز موفقیت حضرت امام خمینی (ره) فتح قلوب ملت ایران بود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی روز یکشنبه ۱۴ خرداد‌ماه در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره )  در جمع مردم دهلران اظهار داشت: ۱۴ خرداد از تلخ ترین روزهایی است که ملت ایران تاکنون تجربه کرده است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تاسی از  سیره روح الله به نبرد با دشمن بعثی رفته که در این میان شهدای دهلرانی با رشادت و شجاعت وصف ناپذیری به دفاع از آرمان های انقلاب پرداختند و نقش غیرقابل انکاری در جنگ تحمیلی داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به ویژگی‌ها و صفات امام راحل اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری تمامی صفات یک رهبری در وجود حضرت امام خمینی ( ره ) جمع شده بود و همین خصوصیات نیز باعث محبوبیت ایشان در میان مردم شده بود، چراکه حضرت امام خمینی ( ره ) بر قلوب ملت حکومت می کرد.

حسنی با اشاره به ارتباط امام راحل با خداوند و شجاعت بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امام فاتح قلب‌ها بود و نمونه آنرا در سال ۵۷ که از پاریس وارد ایران شدند، شاهد بودیم که چگونه ملت ایران اسلامی اعم از پیر و جوان از وی استقبال کردند.

وی تاکید کرد: آن حضور عظیم پیام بزرگی به جهان صادر کرد که تحول عظیمی در راه است و دشمنان سراسیمه شدند.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: دشمنان حمله به ایران اسلامی توسط صدام را طراحی و اجرا کردند، ولی امروز که ۳۴ سال از رحلت حضرت امام خمینی ( ره ) می گذرد و در ادامه که پرچم بدست رهبری رسید، دشمنان از گذشته ضعیف تر و ملت ما روز به روز قوی‌تر می شود.

حسنی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و پیش‌بینی‌های امام راحل و رهبری برای نابودی دشمنان و رژیم اشغالگر قدس تحقق می یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: دستاورد انقلاب و قیام امام (ره) موجب عزت جهان اسلام شد، استقلال ، آزادی و عزت ملت ما از حضرت امام خمینی (ره) و شهداست و امروز همان مسیر توسط رهبری ادامه دارد و خدا را شاکریم رهبری بصیر، شجاع، مردمی و ساده‌زیست کشتی انقلاب را به خوبی هدایت می کنند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی ( ره )  اهل تحلیل بود، اضافه کرد: ایشان اضمحلال شوروی سابق و نظام کمونیستی را پیش بینی کردند، اما گورباچف توجه نکرد و بعدها در مصاحبه ای اعلام کرد پیام ایشان را درک نکرده و پشیمان بود.

🗓️ | یکشنبه ۱۴  خردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام
🔸اخبار و رویداد‌های استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است