استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

توجه به رشد تولید و پیوست‌ زیست‌محیطی در اجرای طرح‌ها یک اصل است

توجه به رشد تولید و پیوست‌ زیست‌محیطی در اجرای طرح‌ها یک اصل است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام: 
❑‌توجه به رشد تولید و پیوست‌ زیست‌محیطی در اجرای طرح‌ها یک اصل است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز دوشنبه ۸ خردادماه در نشست کمیسیون ماده ۱۱ اظهار کرد:موضوع رشد تولید و اشتغالزایی و پیوست های زیست‌محیطی در اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی بعنوان یک اصل مهم باید مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: رویکرد ما در همه برنامه‌ها، همراهی با تولید کنندگان است، اما به این نکته هم توجه داریم که طبق قانون، استقرار واحدهای صنعتی در حریم و محدوده شهر ممنوع است و صنایع باید در حتی الامکان در شهرک های صنعتی احداث شوند.

هژبری، رویکرد اعضای کمیسیون ماده ۱۱ را همراهی با تولیدکنندگان عنوان کرد و ادامه داد: مهمترین رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک، رفع مشکل سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی است.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه در اجرای طرح های تولیدی باید پارامترهای زیست محیطی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: واحدهای صنعتی جدید و یا واحدهایی که به دنبال تغییر کاربری و طرح هستند، باید شرایط قانونی محیط‌زیست را بپذیرند.

گفتنی است در این نشست ۵ درخواست از شهرستان‌های ایوان، دره شهر و مهران شامل راه‌اندازی واحدهای روغن‌گیری کنجد، تولید محصولات بتنی، تولید قارچ خوراکی، تولید کیسه بدون بافت پلاستیکی از پلی اتیلن و احداث شهرک گلخانه ای به روش هیدروپونیک مورد بررسی قرار گرفت. 


🗓️  دوشنبه ۸ خرداد‌ماه سال  ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است