استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان:

نقش آفرینی مردم استان در پذیرایی از زائران اربعین ستودنی است/ مدیران برای تکمیل پروژه‌های اربعین تلاش مضاعف داشته باشند

نقش آفرینی مردم استان در پذیرایی از زائران اربعین ستودنی است/ مدیران برای تکمیل پروژه‌های اربعین تلاش مضاعف داشته باشند

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان:
❑‌ نقش آفرینی مردم استان در پذیرایی از زائران اربعین ستودنی است/ مدیران برای تکمیل پروژه‌های اربعین تلاش مضاعف داشته باشند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام بامداد سه شنبه ۲ خردادماه در نشست ستاد اربعین استان با حضور وزیر کشور در شهر مرزی مهران گفت: سال گذشته و بعد از یک وقفه بخاطر شرایط کرونا، بار دیگر کنگره عظیم اربعین حسینی با شکوه تمام برگزار شد.

وی اظهار کرد: تلاش مجموعه مدیریت ستاد اربعین کشور و استان و حضور میدانی وزیر محترم کشور باعث شد تا اربعین سال گذشته با کمترین مشکل برگزار شود و نتیجه این عملکرد رضایتی بود که بر سیمای رهبر فرزانه انقلاب نقش بست.

دکتر بهرام‌نیا افزود: امروز نیز در جریان سفر وزیر محترم کشور به استان پروژه‌های اربعین یک به یک بررسی شد و در قالب این جلسه تصمیمات لازم برای رفع کمبودها اتخاذ می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه از موافقت وزیر کشور و اخذ مجوزهای لازم برای ترک تشریفات پروژه‌های خاص اربعین خبر داد و اضافه کرد: مدیران استانی از این ظرفیت برای اتمام و تکمیل پروژه‌های اربعین استفاده کنند.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به ضرورت انسجام در خدمات‌دهی به زائران در پایانه برکت اضافه کرد: مدیریت این پایانه مهم به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان واگذار شده است و اقدامات لازم در راستای افزایش خدمات دهی به زوار از سوی این اداره کل آغاز شده است و تا اربعین تکمیل می شود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌ روگذر ورودی شهر مهران نیز گفت: تکمیل این پروژه بعنوان یکی از نیازهای اساسی در کاهش ترافیک ورودی در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم این پروژه تا اربعین امسال آماده شود.

استاندار ایلام در پایان با قدردانی از تلاش رسانه‌های استان گفت: رسانه‌ها با تلاش و پشتکار خود نقش مهمی در ایام اربعین ایفا می کنند که جا دارد از این اصحاب فرهیخته قدردانی نمایم.

🗓️  دوشنبه ۱ خرداد ماه سال  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است