استانداری ایلام

دکتر وحیدی وزیر کشور:

استان ایلام با وجود بیشترین حجم تردد ایام نوروز، رتبه نخست کاهش تصادفات در کشور را کسب کرد

استان ایلام با وجود بیشترین حجم تردد ایام نوروز، رتبه نخست کاهش تصادفات در کشور را کسب کرد

 تقدیر وزیر کشور از استاندار ایلام

دکتر وحیدی وزیر کشور:
☑️ استان ایلام با وجود بیشترین حجم تردد ایام نوروز، رتبه نخست کاهش تصادفات در کشور را کسب کرد 

وزیر کشور در آیین کلنگ زنی سد گدار‌خوش:
☑️ مردم ایلام همواره در برهه‌های مختلف پایبندی خود را به نظام و انقلاب اثبات کردند/ صنایع دستی ایلام جان تازه گرفته است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز دوشنبه ۱ خردادماه سال ۱۴۰۲، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان ایلام، پس از دیدار با مردم روستای بانویزه شهرستان چوار و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی، سپس در  آیین کلنگ زنی سد مخزنی گدار‌خوش حضور یافت.

وزیر کشور در نزد آیین گفت: دکتر وحیدی اضافه کرد: رویکرد و تمرکز دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام است اما در این استان با توجه نیاز، امروز این پروژه با اعتبار ۲۷ هزار میلیارد‌ریال کلنگ زنی و ظرف ۴۸ ماه به بهره‌برداری می رسد.

دکتر وحیدی افزود: مردم ایلام همواره در برهه‌های مختلف پایبندی خود را به نظام و انقلاب اثبات کردند و رشادت این عزیزان در تاریخ برای همیشه ماندگار شد.

وی ادامه داد: امروز در جای جای کشور شاهد تحول و پیشرفت هستیم و این نقطه امید برای ما و موجب یاس دشمن است.

دکتر وحیدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، یادآورشد: رهبر انقلاب فرمودند« ما خرمشهر‌ها را در پیش داریم» یعنی ملت ما به دنبال فتح قله‌های بلند است و این مُیسر خواهد شد و تلاش دشمن بارها و بارها خنثی و آنان مایوس می شوند.

وزیر کشور در بخش دوم دیگری از سخنان  خود در این آیین با اشاره بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی استان در محل کلنگ‌زنی سد گدارخوش، خاطرنشان کرد: در استان ایلام در حوزه صنایع دستی اقدامات خوبی انجام شده و صنایع دستی استان جان تازه‌ای گرفته که این مهم نوید بخش اشتغالزایی قابل‌توجه از محل تولید صنایع دستی در این استان است.

وی در بخش سوم سخنان خود با اشاره تحول ایجاد شده در حوزه های مختلف، با تقدیر از  استاندار ایلام، گفت: استان ایلام با وجود بیشترین حجم تردد ایام نوروز، رتبه نخست کاهش تصادفات در کشور را کسب کرد.

🗓️  دوشنبه ۱  خردادماه  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است