استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از کُند بودن عملیات اجرایی تونل شماره  ۱ و ۲ راه کربلا انتقاد کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از کُند بودن عملیات اجرایی تونل شماره  ۱ و ۲ راه کربلا انتقاد کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از کُند بودن عملیات اجرایی تونل شماره  ۱ و ۲ راه کربلا انتقاد کرد

معاون عمرانی استاندار ایلام:
❑‌ عملیات اجرایی تونل شماره ۱ و ۲ راه‌کربلا باید با شتاب بیشتری انجام شود/ لاینینگ تونل دوم راه کربلا تکمیل و عملیات تسطیح ، زیرسازی و بیس هم‌اکنون درحال اجراست

📲 | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، باتفاق مدیرکل دفتر فنی استانداری ایلام و معاون اداره کل راه و شهرسازی استان از پروژه های دردست اقدام مسیر راه کربلا محدوده مهدی آباد بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید از کُند عملیات اجرایی این پروژه‌ها  انتقاد و خواستار تسریع در لاینینگ تونل شماره ۱  و تسطیح، زیرسازی و بیس تونل شماره ۲ در این مسیر شد.

هژبری در حاشیه بازدید از چندین پروژه مهم راه کربلا گفت: عملیات لاینینگ تونل دوم راه کربلا در محور ایلام- مهران پایان یافته و هم‌اکنون عملیات  تسطیح، زیر سازی و بیس این تونل در حال اجراست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام بیان داشت: برای تکمیل لاین دوم بزرگراه ایلام- مهران دو رشته تونل احداث  شده که عملیات حفاری و کف‌برداری تونل کیلومتر ۵ (تونل اول) به طول ۸۴۰ متر انجام شده و  هم اکنون عملیات لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوار) این تونل آغاز شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید تا اربعین امسال کار لاینینگ تونل اول نیز به پایان برسد.

مهندس هژبری ضمن اعلام پایان عملیات لاینینگ تونل شماره ۲  به طول ۷۲۰ متر و آغاز عملیات تسطیح، زیرسازی و بیس آن، از روند اجرای عملیات لاینینگ تونل شماره ۱ و زیرسازی و احداث پل های این مسیر اظهار نارضایتی کرد و خواستار تهیه و نصب قالب دوم بتن‌ریزی لاینینگ و تسریع در اتمام عملیات لاینینگ تونل شماره ۱ شد.

وی تصریح کرد: برای اتمام و ادامه عملیات این پروژه‌ها اعتبار لازم تامین شده است و برای ادامه این پروژه‌ها برابر زمانبندی اعلام شده نباید مشکلی وجود داشته باشد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان بعنوان کارفرما باید بر فعالیت شبانه روزی پیمانکاران برای اتمام دو تونل تا اربعین ۱۴۰۲ نظارت کامل داشته باشند.
  
وی خاطر نشان کرد: عملیات شمع کوبی و پایدار سازی  محور ایلام- مهران در محدوده تقاطع روستای ماربربه نیز باید با جدیت پیگیری و به اتمام برسد.

لاز به ذکر است تونل‌ها و مسیرقطعه رانشی بزرگراه ایلام- مهران در ایام اربعین سال جاری به صورت موقت و اضطراری برای کنترل ترافیک زیر بار قرار گرفت و هم اکنون عملیات تکمیلی آنها در حال اجرا است.

🗓️  پنجشنبه  ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است