استانداری ایلام

مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری  استانداری ایلام:

مناظره دانشجویان از مصادیق جهاد تبیین و یکی از راههای  مقابله با دشمن در جنگ شناختی است/ ارتقاء فرهنگ گفتگو موجب پیشرفت جامعه خواهد شد

مناظره دانشجویان از مصادیق جهاد تبیین و یکی از راههای  مقابله با دشمن در جنگ شناختی است/ ارتقاء فرهنگ گفتگو موجب پیشرفت جامعه خواهد شد

مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری  استانداری ایلام: 
❑‌مناظره دانشجویان از مصادیق جهاد تبیین و یکی از راههای  مقابله با دشمن در جنگ شناختی است/ ارتقاء فرهنگ گفتگو موجب پیشرفت جامعه خواهد شد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، فرشید زرگوش روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در آیین اختتامیه‌ مرحله منطقه‌ای  یازدهمین دوره مناظره ملی مسابقات که به میزبانی جهاددانشگاهی ایلام در دانشگاه ایلام برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات  اساسی ما در کشور در خصوص فرهنگ گفت‌وگو است که خوشبختانه جهاددانشگاهی در این زمینه به خوبی ورود کرده و با همکاری دانشگاه ایلام میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید گفت‌وگو را از مدارس نیز آموزش دهیم، افزود: ارتقاء فرهنگ گفت‌وگو موجب پیشرفت جامعه خواهد شد و برکات زیادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام تاکید کرد: کشور  در یک جنگ نرم قرار دارد و سلاح ما در این جنگ کارهای فاخر فرهنگی است که دانشگاه‌ها می‌توانند با کمک جهاددانشگاهی در این عرصه به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

زرگوش تصریح کرد: آنچه ما در این مناظرات شاهد بودیم این بود که گروه‌های مخالف و موافق مناظره‌ها در کمال احترام به یکدیگر نظرات خود را بیان و اصول علمی مناظره را رعایت کردند.

وی با بیان اینکه ما هم‌اکنون در عرصه جهاد تبیین هستیم، ادامه داد: جهاد تبیین یعنی اینکه با یک تلاش فوق‌العاده دستاوردهای متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کنیم و همه ما در این زمینه رسالت داریم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری  استانداری ایلام تاکید کرد: دشمن در حوزه‌های مختلف از ابتدا برای ما نقشه‌های مختلفی داشته و هم‌اکنون نقشه دشمن  نیز یک جنگ شناختی است که ما در عرصه جنگ شناختی آن گونه که باید عمل نکرده‌ایم چون آن‌ها بر روی ذهن و قلب جوانان ما کار می‌کنند.

زرگوش با تاکید بر اینکه باید در این خصوص بیشتر تلاش کنیم، گفت: پرداختن به مناظره یکی از این کارها است که امیدواریم شاهد تداوم آن در سطح دانشگاه‌ها در موضوعات مختلف باشیم.

گفتنی است  در مرحله منطقه‌ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره  ۱۶ تیم از ۸ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، لرستان، مرکزی، زنجان و ایلام در دانشگاه ایلام برگزار شد و سه تیم شهید مقصودی از دانشگاه فرهنگیان همدان، رستا از دانشگاه زنجان و مکتب شهید چمران از دانشگاه ایلام توانستند مقام اول تا سوم را به دست آورند و به مرحله ملی این مسابقات صعود کنند.


🗓️  دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است