استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

ساز وکارهای مقابله با قاچاق کالا و ارز تقویت شود/ خروج دام از استان بدون مجوز ممنوع است

ساز وکارهای مقابله با قاچاق کالا و ارز تقویت شود/ خروج دام از استان بدون مجوز ممنوع است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:
❑‌ساز وکارهای مقابله با قاچاق کالا و ارز تقویت شود/ خروج دام از استان بدون مجوز ممنوع است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در نشست ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: با همکاری همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و دستگاه‌های متولی استان ساز‌وکارهای مقابله با قاچاق کالا و ارز تقویت شود.

وی ضمن قدردانی‌ از مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای اجرای مصوبات نشست قبلی این ستاد، افزود: نظارت‌ها بر مقابله با قاچاق کالا و ارز باید استمرار داشته باشد تا شاهد محدود شدن فعالیت قاچاقچیان باشیم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: قاچاق تبعات مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارد به همین دلیل مقابله با آن بسیار حائز اهمیت و در این راستا ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی به تکالیف خود در این راستا عمل کنند.

حسنی در ادامه خواستار تشدید نظارت‌ها در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز شد و تاکید کرد: باید تمامی مبادی قاچاق در استان مسدود و با جدیت با قاچاقچیان برخورد قانونی شود.

وی به قاچاق سوخت اشاره کرد و گفت: ماشین‌آلات سنگین که بارنامه ندارد و با هدف سوخت قاچاق فعالیت می کنند برای مقابله با آنان باید گشت مشترک فعال شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به اشاره به وضعیت گمرگ و پایانه مهران، افزود:  با پیگیری‌های انجام شده مشکلات در پایانه مرزی از جمله سیم‌کارت فروشی خارج از عُرف برچیده و سامانه بلیط فروشی راه‌اندازی و گمرگ مهران ساماندهی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر جلوگیری از خروج دام از استان، گفت:  خروج هر گونه دام از استان، جز موارد استثناء ممنوع و باید خروج دام با مجوز دامپزشکی و امور عشایری استان انجام شود.

🗓️  دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است