استانداری ایلام

تقدیر مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام ازفرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع)

تقدیر مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام ازفرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع)

تقدیر مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام ازفرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع)


تقدیر مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام ازفرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) 

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام  تلاش‌ها و همکاریهای همه جانبه سردار شاکرمی فرماندهی سپاه اپاسداران انقلاب اسلامی استان . مجموعه نیروهای تحت امر  در موضوعات مرتبط با مدیریت بحران و به ویژه اقدامات انجام شده برای برگزاری مانور های مختلف  با رویکرد مقابله با مخاطرات ناشی از سیل در سال گذشته، قدردانی کرد.

 مجید بیگلریان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، و گرامیداشت ماه رمضان و قبولی طاعات و عبادات  همه مسلمین جهان  نقش سپاه و نیروهای بسیج و نیروهای جهادی در بازسازی و بازتوانی  مناطق سیل. زده در سنوات گذشته برجسته و بسیار تاثیر گذار اعلام کرد .

مدیرکل مدیریت بحران  استان ایلام شاخصه اصلی نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران مردم بودن است و در بلایای طبیعی سال‌های گذشته تاکنون شاهد آن بودیم که نیروهای مسلح، خصوصا سپاه و بسیج داوطلبانه به  حادثه دیدگان امداد رسانی کرده‌اند

بیگلریان تاکید کرد :  امروز باید در جهت به کارگیری توان بسیج مردمی و نیروهای مسلح  درمدیریت بحران و بلایای طبیعی به ظرفیت سازی مدیریتی در حوزه بحران  بپردازیم و در نتیجه استفاده از  این ظرفیت باعث کاهش صدمات و خسارات ناشی از بحران‌ها و بلایای طبیعی خواهیم بود.

سردار شاکرمی نیز با مثبت خواندن فعالیت های چشمگیر اداره کل مدیریت بحران استان در راستای  مدیریت بحرانهای طبیعی و انسان ساز گفت :  نیروهای بسیج،  و سپاه  در کنار سایر دستگاهها در زمان بحران‌ها و بلایای طبیعی  یاری‌رسان مردم بوده‌اند و همیشه اولین گروه‌هایی بوده‌اند که به محل بحران رسیده و مدیریت خود را آغاز کرده‌اند..
.
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان  ایلام گفت :هماهنگی‌های لازم بین  دستگاه‌های اجرایی باید پیش از وقوع هر بحرانی صورت پذیرد

 وی خاطر نشان کرد  وظیفه دستگاه‌ها در مواقع بحرانی مشخص شود و در این رابطه تدوین دستورالعمل‌های پیشگیری و اقدامات، از مهمترین وظایف  مدیریت بحران هماهنگی با دستگاه‌های مختلف در بخش مدیریت بحران  و تدوین دستورالعمل‌های مناسب  برای پیش از وقوع هر اتفاقی صورت پذیرد و باید این نکته را مد نظر قرار داد که هزینه پیشگیری به مراتب از هزینه رویارویی با مسائل کمتر است

گفتنی است  در این دیدار مدیرکل مدیریت بحران استان با اهدا لوح سپاس از زحمات و تلاش و همکاری های بی بدلیل فرماندهی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) و مجموعه نیروهای بسیجی تقدیر کرد .

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است