استانداری ایلام

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام

مطالبه گری بانوان انقلابی مورد تأیید نظام است و حجاب سد راه نفوذ فرهنگی دشمن است

مطالبه گری بانوان انقلابی مورد تأیید نظام است و حجاب سد راه نفوذ فرهنگی دشمن است

مطالبه گری بانوان انقلابی مورد تأیید نظام است و حجاب سد راه نفوذ فرهنگی دشمن است

در روز پنجشنبه مورخ 1401/11/6   نشست بانوان مطالبه گر و فرهنگی عفاف و حجاب به ریاست  مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و با حضور خانم جمالی مسئول بسیج جامعه زنان ، خانم علیدادی سرپرست حوزه علمیه خواهران فاطمه زهرای اطهر(س) ، خانم رستمی مسئول اتحادیه دانش آموزی و جمعی از طلاب و بانوان فرهنگی استان در استانداری برگزار گردید . 
ابتدا مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری، ضمن تبریک حلول ماه رجب گفت: مطالبه گری بانوان انقلابی مورد تأیید نظام است و حجاب سد راه نفوذ فرهنگی دشمن است .
ایشان گفتتند : امر به معروف و نهی از منکر از فرایض مهم دینی است؛ حال انجام این فریضه و توصیه به معروف چه برای افراد مسئول و چه برای عامه مردم تفاوتی ندارد، ما موظیم اگر منکری در جامعه رخ دهد وظیفه و رسالت دینی خود را در این زمینه به انجام برسانیم. 
ایشان افزودند : مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که اگر در امر حجاب وعفاف سهل‌انگاری شود دیر خواهد شد و باید مراقب باشیم که زمان از دست نرود. 
وی افزود:امروز دُرّ گرانمایه عفّت زنان و غیرت مردان ایرانی نیز در تیررس بدخواهان قرار دارد و مسئولین و متولیان فرهنگ این مرز و بوم و آحاد مردم باید هوشیار باشند تا سرمایه عفاف، غیرت و حیاء به تاراج دشمنان نرود و این امر میسر نمی‌شود، مگر آن که یک عزم همگانی صورت بگیرد.
در ادامه بانوان مطالبه گر و فرهنگی به بیان نظرات و دیدگاههای خود پیرامون مباحث مهم بانوان و خانواده پرداختند و راهکارها و برنامه های خود را در زمینه صیانت از عفاف و حجاب و مبارزه با بی حجابی و بی عفتی ارائه نمودند .
در پایان از سرکار خانم صیدمحمدی از طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمه زهرای اطهر(س) که در زمینه بوم جمعیت استان با امور بانوان و خانواده در استانداری همکاری داشتند تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است