استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان:

انعکاس صحیح و دقیق خدمات نظام در همه حوزه ها ضروری است

انعکاس صحیح و دقیق خدمات نظام در همه حوزه ها ضروری است

 

استاندار ایلام در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان گفت: انعکاس صحیح و دقیق خدمات نظام در همه حوزه ها ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۸ بهمن ماه در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان با قدردانی از تلاش همه اصحاب رسانه استان در انعکاس خدمات دولت، گفت: با توجه به تلاش‌های جبهه استکبار برای کم اثر جلوه دادن پیشرفت های نظام، ضروری است در دهه فجر امسال امید آفرینی بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر انعکاس صحیح، دقیق و شفاف خدمات دولت در همه زمینه ها، افزود: همه اصحاب رسانه های استان برای اعتلای نظام دست به قلم دارند و براساس واقعیت ها اطلاع رسانی می کنند و نقطه نظرات آنان برای ما ارزنده است.

استاندار ایلام در ادامه عملکرد ها و توفیقات حاصل شده در استان را ماحصل همه زحمات مدیران دستگاه اجرایی و تمامی عوامل استان ذکر کرد و گفت: توفیقات استان به واسطه زحمات و مساعی همه است. وی با بیان اینکه دهه فجر امسال باید کاملا متفاوت از سال های گذشته باشد، تاکید کرد: همه طراحی های جبهه استکبار علیه کشور در یک اتاق فکر برای براندازی نظام متمرکز شد که هدف آن تنها براندازی نظام بود که با اهتمام مردم نقشه شوم و شیطانی جبهه استکبار خنثی شد.

دکتر بهرام نیا بیان داشت: همه مردم، دستگاه ها اعم از نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه، ائمه جمعه و جماعات و هر کسی که دلش در تعالی نظام اسلامی بود در نقش بر آب کردن توطئه های دشمن نقش آفرین بود.

وی با تقدیر از تلاش و اهتمام رسانه های استان در ایام اغتشاشات گفت: تلاش اصحاب رسانه دلسوز نظام و هوشیاری مردم، موجب شد خواب آشفته دشمن تعبیر نشود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مهم ترین شعار دولت سیزدهم «مردم محوری» است تاکید کرد: دولت سیزدهم با مردم صادق است و روز به روز ارتباط خود را با مردم تقویت می کند.

وی با اشاره فعالیت بسیار خوب شورای اطلاع رسانی دولت در استان، گفت: شورای اطلاع رسانی دولت در استان هم یک اتاق فکر و هم شورای برنامه ریزی و همچنین شورایی برای حمایت از برنامه های نظام و دولت در استان ها است.

گفتنی است در این نشست شورای اطلاع‌رسانی، حسام مهرابی، مدیر مسئول هفته‌نامه راه فردا و از فعالان رسانه‌ای، با حکم دکتربهرام‌نیا استاندار و رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان ایلام، به عنوان عضو حقیقی شورای اطلاع‌رسانی، انتخاب و حکم انتصاب نامبرده، توسط دکتر بهرام نیا به ایشان اعطا شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است