استانداری ایلام

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام

برگزاری کنگره تجلیل از زنان تاثیرگذار استانی همزمان با سراسر کشوردراستان ایلام

برگزاری کنگره تجلیل از زنان تاثیرگذار استانی همزمان با سراسر کشوردراستان ایلام

برگزاری کنگره تجلیل از زنان تاثیرگذار استانی همزمان با سراسر کشوردراستان ایلام

مدیر کل بانوان وخانواده  استانداری ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رکنا از برگزاری کنگره تجلیل از بانوان برتر و تاثیر گذار در استان ،همزمان با شروع دهه ی مبارک فجردر ایلام خبر داد.   
الیاس پوریان گفتند : با توجه به اهمیت گرامیداشت  مقام شامخ زن، کنگره تجلیل از زنان تاثیر گزار در کشور برگزار که در این کنگره ۳ بانوی ایلامی موفق و تأثیر گذار معرفی شدند.
وی افزود: در همین راستا این کنگره در دهه فجر سالجاری در دیگر استان ها و به تبع آن استان ایلام برگزار خواهد شد .ایشان همچنین گفتند : از تمام دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری ها درخواست می کنیم در برگزاری باشکوه و هرچه بهتر این کنگره خانواده بزرگ استانداری را همراهی  کنند.
مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری در بخش دیگری از سخنان خود به مهم ترین برنامه های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در حوزه بانوان اشاره کردند وگفتند : از اهم برنامه های دهه فجر در حوزه بانوان و خانواده ؛ غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام ، تشکیل کمیته بانوان استانی، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری نمایشگاه های زنان توانمند کارآفرین ، برگزاری نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان و شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن توسط بانوان شاغل در ادارات عنوان کردند .
الیاس پوریان در پایان گفت: با توجه به اقدامات اخیر و خارج شدن ایران از کنوانسیون  مقام زنان جهان، برگزاری جلسات تبیین برای بانوان شاغل ادارات در حوزه های مختلف را در دستور کار  خود قرار داده ایم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است