استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

ساخت زائرسرا گام مهمی برای ترویج فرهنگ اهل بیت ( ع ) است

ساخت زائرسرا گام مهمی برای ترویج فرهنگ اهل بیت ( ع ) است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام: 
❑‌ ساخت زائرسرا گام مهمی برای ترویج فرهنگ اهل بیت ( ع ) است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، امروز سه شنبه ۴ بهمن ماه پویش کریمانه با محوریت تکمیل «زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس» در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این نشست گفت: هدف از برگزاری این پویش تکمیل زائر سرای ایلامیان در  مشهد مقدس برای زیارت اولی ها و سایر اقشار کم درآمد و آسیب پذیر استان است.

وی ادامه داد: عشق و ارادت مردم استان به اهل بیت ( ع)  عصمت و طهارت امر ثابت شده ای است و همه مشتاق زیارت امام رضا ( ع ) هستند و تکمیل زائر سرای کار خیر و خداپسندانه ای خواهد بود که به عنوان صدقه جاریه توشعه معنوی ارزشمند برای خیرین خواهد بود.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: اشک های که دیدگان یک زائر در کنار مرقد امام رضا ( ع ) جاری می شود سرمایه اعتقادی و معنوی کشور و پایداری برای ارزش های نظام و امنیت ملی ما است.

وی به همه مدیران اجرایی استان تاکید کرد:  از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی برای تکمیل زائر سرا ایلامیان در مشهد اقدام نمایند، همچنین صدا و سیما و رسانه‌ها در راستای ترویج فرهنگ انفاق،  مشارکت و اطلاع‌رسانی نمایند.

هژبری یادآور شد: خیرین نیک اندیشان می توانند به صورت نقدی یا اقساط ماهیانه در این پویش مشارکت نمایند همچنین در صورت تامین مصالح پروژه و یا پیگیری از طریق خیرین ملی و نهادهایی مانند بنیاد برکت بنیاد علوی و جامعه خیرین کشور اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در پایان از پیگیری ها و تاکیدات استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برای تکمیل پروژه زائر سرای ایلامیان در مشهد تقدیر و تشکر نمودند.

در این جلسه بیش از صد نفر از خیرین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران حضور داشتند.

🗓️ سه شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است