استانداری ایلام

بگلریان مدیرکل مدیریت بحران :

🔴اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی

🔴اعلام  هشدار سطح نارنجی  هواشناسی

🔴اعلام  هشدار سطح نارنجی  هواشناسی 
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام  با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آینده از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای ایلام خبر داد.

مجید بگلریان  در این خصوص اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و اعلام سطح هشدار از طریق سازمان مدیریت بحران کشور و  اداره کل هواشناسی استان  سامانه‌ای ناپایدار از فردا تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: سامانه بارشی با کاهش دمای روزانه و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف به  همراه با وزش باد شدید  در استان  شاهد خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران تصریح کرد:  نفوذ سامانه بارشی با شرایط ناپایدار از چهارشنبه ۱۴دیماه تا اواخر وقت پنجشنبه در سطح  استان ایلام فعالیت خواهد داشت 

بگلریان  بیان کرد: این  بارش‌ها با عث آبگرفتگی و لغزندگی جاده ها ، برف در  ارتفاعات، مه در گردنه‌ها مشاهده گردد.

وی عنوان کرد: درپی ورود سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان ایلام صادر شده است و کلیه دستگاههای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستانها آمادگی لازم با هرگونه شرایط بحرانی داشته باشند .

بگلریان اضافه کرد: لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد بویژه در گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال تأخیر یا لغو پرواز، افزایش مصرف حامل‌های انرژی به ویژه گاز از مخاطرات احتمالی این سامانه می باشد .

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است