استانداری ایلام

استاندار ایلام :

آن هنگام که یک سرهنگ ارتشی برای نجات جان سیل زدگان زانو می زند ...

آن هنگام که یک سرهنگ ارتشی برای نجات جان سیل زدگان زانو می زند ...

آن هنگام که یک سرهنگ ارتشی برای نجات جان سیل زدگان زانو می زند و خود را نردبان عبور آنان می کند به زیبایی شعار ارتش فدای ملت را به نمایش می گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

 متن پیام استاندار ایلام به این شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم 

 ۲۹ فروردین ماه روز ارتش، یادآور سربازانی وفادار و فداکار به آرمان ‌های والای انقلاب اسلامی در دفاع از کیان و تمامیت ارضی این مرز و بوم است که از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی صحنه‌های تاثیرگذار و مهم پیوند و همراهی خود را با ملت حفظ کرده وهمواره چون دژی مستحکم و بازوی توانمند نظام در برابر توطئه‌های بی شمار دشمنان ایستادگی کرده است.

ملت بزرگ ایران تلاش های بی وقفه غیور مردان ارتش در صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمنداسلامی، سال های دفاع مقدس، حفاظت و تامین امنیت در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و عملیات های امدادرسانی و مردم یاری در حوادث طبیعی و سازندگی مناطق محروم را در حافظه تاریخی خود ثبت کرده و هرگز این مجاهدت ها را فراموش نخواهد کرد.

و امروز ارتش در بزنگاه های حساس و در روزهای سخت حوادث همچون دیگر نیروهای مسلح در کنار مردم بوده است و آن هنگام که یک سرهنگ ارتشی برای نجات جان سیل زدگان زانو می زند و خود را نردبان عبور آنان می کند به زیبایی شعار ارتش فدای ملت را به نمایش می گذارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن، بویژه شهدای ارتش، این مناسبت فرخنده و عزیز را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور استان ایلام تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان در استمرار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می دارد.

قاسم سلیمانی دشتکی 
استاندار ایلام

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است