استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون کشور

مدیران بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان قیمت گره گشای مشکلات تولید کنندگان باشند

مدیران بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان قیمت گره گشای مشکلات تولید کنندگان باشند

بانک ها در توسعه و اشتغال استان نقش کلیدی دارند ...
استاندار ایلام در دیدار با مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون کشور: ❑‌ مدیران بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان قیمت گره گشای مشکلات تولید کنندگان باشند
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز دوشنبه ۴ مهرماه در دیدار با مدیر امور سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون کشور افزود: بانک ها در توسعه و اشتغال استان نقش کلیدی دارند و اشتغال استان در گروه فعالیت بانک هاست.
وی در ادامه خواستار شد که مدیران بانکها با تسهیلات ارزان قیمت گره گشای مشکلات تولید کنندگان باشند و در عین رعایت قوانین و مقرارت، روان‌کاری را در دستور کار قرار دهند.
استاندار ایلام گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های بالقوه ای است که امیدواریم بتوانیم با کمک بانک ها، این ظرفیت ها را بالفعل کنیم.
دکتر بهرام نیا در ادامه بر ایفای نقش بانکها در تولید و اشتغال استان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم بانکها همواره یاریگر تولید و تولید کنندگان در استان باشند.
وی با تاکید بر کار جهادی مدیران در همه حوزه ها، گفت: در حوزه اربعین ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در طول ۹ ماه ایجاد شد و برق و آب مهران نیز تامین شد و ۸۰ میلیارد تومان برای ایجاد سایبان هزینه گردید.
نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به کاهش میزان تصادفات جاده در اربعین امسال در مقایسه با اربعین سال ۹۸، گفت: با تلاش همه دستگاه های انتظامی، راهور و همه مردم میزان تصادفات ۵۰ درصد کاهش یافت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است