استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با شهردار تهران:

زحمات و تلاشهای مجموعه شهرداری تهران در مهران برجسته بود/ همدلی و همراهی نیروهای انتظامی و امنیتی و فعالیت همه جانبه خدمات شهری در اربعین ستودنی بود/

زحمات و تلاشهای مجموعه شهرداری تهران در مهران برجسته بود/ همدلی و همراهی نیروهای انتظامی و امنیتی و فعالیت همه جانبه خدمات شهری در اربعین ستودنی بود/

 استاندار ایلام در دیدار با شهردار تهران:
● زحمات و تلاشهای مجموعه شهرداری تهران در مهران برجسته بود/ همدلی و همراهی نیروهای انتظامی و امنیتی و فعالیت همه جانبه خدمات شهری در اربعین ستودنی بود/ فضا برای فعالیت مستمر شهرداری تهران در خدمت به زوار در مهران مهیا می شود 

شهردار تهران: 
● من وظیفه خود می دانم که از  استاندار ایلام تشکر ویژه داشته باشم/برای خدمت رسانی گسترده شهرداری تهران در ایلام دبیرخانه اربعین در شهرداری تشکیل می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۲۷ شهریور در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و فرمانده سپاه استان برگزار شد، افزود:  شهرداری تهران و همه دستگاه های خدمات رسان برای تنظیفات ‌و دیگر امورات خدمات شهری در اربعین پای کار آمدند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری تهران در این اربعین با تمام توان تلاش کردند که خادم زوار عتبات عالیات باشد و این ماموریت خطیر به لطف خدا به خوبی انجام شد.

استاندار ایلام با اشاره به خروج ۲۲۰ هزار زائر از مرز مهران در یک روز در اربعین امسال، گفت: در یک روز ۲۲۰ هزار نفر از مرز مهران خروج کردند که سپاه و دیگر دستگاه ها برای خدمت رسانی از جمله تامین آب بخوبی وارد عمل شدند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام گفت: شهردار تهران از مصادیق بارز کار جهادی  و از مدیران اجرایی موفق و  توانمند در کشور هستند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به تلاش های شهردار مهران نیز در اربعین، گفت: شهرداری مهران نیز در این اربعین با کمترین بضاعت منشأ خدمات برای زوار بود.

شهردار تهران نیز در این دیدار گفت: ما افتخار داریم که در اربعین امسال خدمتگزار زوار بودیم و امید داریم که این خدمتگزاری همچنان استمرار داشته باشد.

علیرضا زاکانی افزود: حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد زوار برای خروج از کشور و مشرف شدن به عتبات عالیات مرز مهران را انتخاب می کنند که این مهم افتخار بزرگی برای استان و شهر مهران است.

شهردار تهران گفت: من وظیفه خود می دانم که از  استاندار ایلام تشکر ویژه داشته باشم که  برای آماده سازی کنگره اربعین این امکان را فراهم کرد که نیروی های خدمات شهری شهرداری تهران در مهران خادم زوار عتبات عالیات باشند.

زاکانی افزود: با موافقت استاندار ایلام تلاش داریم که شهرداری تهران علاوه بر ایام اربعین در در طول سال نیز به زوار عتبات عالیات خدمت رسانی داشته باشد.

🗓️ | یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمـــین سیـدالشــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

Telegram (https://attach.fahares.com/Mi3jzgpleqLg7pmbh5YX0w==)

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است