استانداری ایلام

وزیر کشور در نشست در ستاد اربعین استان:

قدردانی وزیر کشور از عملکرد استاندار ایلام و ستاد اربعین استان در برگزاری مراسم باشکوه اربعین ...

قدردانی وزیر کشور از عملکرد استاندار ایلام و ستاد اربعین استان در برگزاری مراسم باشکوه اربعین ...

‍ ⭕️ قدردانی وزیر کشور از عملکرد استاندار ایلام و ستاد اربعین استان در برگزاری مراسم باشکوه اربعین ...

وزیر کشور در نشست در ستاد اربعین استان:
● از زحمات خوب استاندار ایلام و مجموعه ستاد اربعین استان تشکر می کنم/مواکب و ناوگان حمل و نقل عمومی تا ۲۸ صفر به فعالیت خود ادامه خواهند داد/عملکرد صدا و سیما و رسانه ها در انعکاس خوب مراسم اربعین قابل تقدیر است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر احمد وحیدی روز شنبه ۲۶ شهریور در نشست ستاد اربعین استان در شهرستان مهران افزود: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا  ۲۸ صفر ادامه دارد و مواکب تا این تاریخ با تمامی ظرفیت فعالیت خواهند داشت و ناوگان حمل و نقل جاده ای نیز همچنان پای کار هستند.

وی با قدردانی از رئیس ستاد اربعین استان و همه دستگاه های اجرایی و وزارتخانه های دخیل در این کنگره عظیم گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی خاصی در اربعین نداشتیم که این مهم نتیجه کار جمعی و تلاش شبانه روزی استاندار ایلام و مجموعه های دخیل در این کنگره عظیم است.

وزیر کشور با اشاره به وقوع تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها، گفت: کسانی که با ماشین شخصی به مهران آمدند حتما پس از طی یک مسافت، استراحت کنند و بعد دوباره حرکت کنند.

وی اضافه کرد: باید برای کاهش  تصادفات جاده ای فکری بشود و در رسانه ها اعلام شود که رانندگان و زوار که با ماشین شخصی آمده باید استراحت کافی داشته باشند.

دکتر وحیدی نقش رسانه ها و صدا سیما را  در کنگره اربعین را بی بدیل دانست و گفت: صدا و سیما و رسانه ها همچون گذشته نقش خود را بخوبی ایفا کردند که در این راستا از آنان قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: کار ها و اقدامات بسیار ارزشمندی در اربعین امسال انجام شد و مواکب با بیشترین ظرفیت پای کار بودند و همه دستگاه نظامی و انتظامی و امنیتی و مرزبانی نیز بیشترین تلاش را داشتند.

وزیر کشور در پایان گفت: از تمامی وزارتخانه به ویژه وزیر نیرو که در تامین برق و آب در اربعین کمک کردند و وزارت راه که در بهسازی و ایجاد زیرساخت‌ها بسیار خوب عمل کردند قدردانی می کنم.

🗓 | شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمـــین سیـدالشــهداء(ع)»

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است