استانداری ایلام

بازدیدهای میدانی روزانه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از نحوه فعالیت بانک ها و دستگاه های خودپرداز مستقر در مرز مهران

معاون استاندار ایلام خبر داد؛ فعالیت ۷۴ دستگاه خودپرداز در مهران/ افزایش ساعات کاری بانک ها تا پایان اربعین ادامه دارد

معاون استاندار ایلام خبر داد؛ فعالیت ۷۴ دستگاه خودپرداز در مهران/ افزایش ساعات کاری بانک ها تا پایان اربعین ادامه دارد

⭕️ بازدیدهای میدانی روزانه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از نحوه فعالیت بانک ها و دستگاه های خودپرداز مستقر در مرز مهران 

🔹 معاون استاندار ایلام خبر داد؛ فعالیت ۷۴ دستگاه خودپرداز در مهران/ افزایش ساعات کاری بانک ها تا پایان اربعین ادامه دارد

📲| دکتر «شهریار عباسی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از مواکب بانک ها و خودپردازهای مستقر در مرز مهران بازدید کرد. 

وی در جریان این بازدید گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و متنوع به زائران گرامی، در مجموع ۷۴ دستگاه خودپرداز در مرز مهران استقرار یافته که در حال ارائه خدمات مالی ۲۴ ساعته به کاروان‌های عزاداری اربعین حسینی است.

به گفته معاون و امور اقتصادی استانداری ایلام، پیش از این نیز ساعت فعالیت شعب منتخب بانکها در مهران افزایش یافته بود و همچنان ادامه دارد..

عباسی خاطر نشان کرد: همچنین امکان برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز تا سقف پنج میلیون ریال در هر شبانه روز، بر اساس مجوز بانک مرکزی و برای دارندگان کارت عابر بانک برای ایام اربعین میسر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام افزود: علاوه بر خدمات دهی تخصصی و بانکی، بانک ها با استقرار ۸ موکب در مسیرهای تردد، از طریق کارکنان خود پذیرای زائران هستند.

عباسی در پایان با اشاره به حضور نماینده بانک مرکزی در مهران، گفت: نحوه خدمات دهی به زوار توسط بانک ها و نیز دستگاه‌های خودپرداز، روزانه مورد نظارت قرار می‌گیرد و مشکلات مربوطه بلافاصله حل خواهند شد.

🗓️ | سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمـــین سیـدالشــهداء(ع)»

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است