استانداری ایلام

مدیر کل امور شهری استانداری ایلام

جلسه هیات ممیزه ارتقاء شغلی کارکنان شهرداری های استان ایلام برگزار گردید

جلسه هیات ممیزه ارتقاء شغلی کارکنان شهرداری های استان ایلام برگزار گردید

جلسه هیات ممیزه ارتقاء شغلی کارکنان شهرداری های استان ایلام برگزار گردید 
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت : برابر مصوبه ابلاغ شده توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور هیات ممیزه در استانداری ها برای بررسی و تصویب ارتقاء شغل مشمولان در شهرداریها با جمعیت کمتر از یک میلیون نفر تا سطح ارشد و خبره  به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و عضویت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، و یک شهردار به انتخاب شهرداران استان و نیز یک نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسه های آموزشی عالی تشکیل خواهد شد
وی خاطر نشان کرد : اولین جلسه هیات ممیزه ارتقاء شغلی کارکنان شهرداری های استان ایلام در سطح ارشد و خبره در سال ۱۴۰۱ با بررسی 19 پرونده تشکیل گردید . 
دکترشریفی اصل در ادامه اظهار داشت : از مجموع 19 پرونده  ،8 پرونده مربوط به بررسی  ارتقا رتبه پایه  به ارشد و 11 پرونده مربوط به بررسی ارتقا رتبه ارشد به خبره می باشند . که پس از بررسی مستندات با ارتقا واجدین شرایط  موافقت شد . 
وی گفت : اجرای احکام افراد مشمول  ارتقا  از تاریخ استحقاق آنان برای بهره مندی از مزایای حکم به شهرداریهای ابلاغ گردید.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری ایلام خاطرنشان کرد : بررسی و تصویب ارتقاء شغلی مشمولین طرح در شهرداریهای سراسر کشور در سطح عالی توسط هیات ممیزه مستقر در سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور انجام می شود .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است