استانداری ایلام

عملیات آوار برداری در رودخانه سیمره ادامه دارد

هیچ گونه رد و نشانه ای از فرد مفقود شده در حادثه رودخانه سیمره در دست نیست

هیچ گونه رد و نشانه ای از فرد مفقود شده در حادثه رودخانه سیمره در دست نیست

عملیات آوار برداری در رودخانه سیمره ادامه دارد

 سعید هژبری، معاون امور عمرانی استانداری ایلام:

 حوالی ساعت ۶ عصرمورخ 2/6/1401 طی تماسی تلفنی با فرمانداری دره‌شهر مبنی بر مفقود شدن یکی از شهروندان و احتمال مدفون شدن در اثر ریزش کوه حاشیه رودخانه سیمره، تحقیقات لازم به عمل آمد و مشخص شد که این فرد در هنگام ماهیگیری در زیر آوار گرفتار شده است.

معاون استاندار گفت : با توجه به تاریکی هوا، عملیات امداد و کشف جسد از صبح روز سه شنبه با حضور مدیریت بحران استانداری، فرماندار، هلال احمر و اداره راهداری انجام شد و تا پاسی از شب ادامه داشت.

وی بیان داشت : محل حادثه در پیچ رودخانه که عمیق است واقع بوده و حجم عظیمی از سنگهای بزرگ بر روی جسد قرار گرفته است و نداشتن جاده دسترسی مناسب و عبور از بستر رودخانه که عمق زیادی دارد، عملیات امداد را بسیار سخت، پیچیده و زمان‌بر کرده است.

معاوان عمرانی استاندار افزود : با بکارگیری سگ‌های زنده‌یاب، پیش‌بینی محل قرارگیری جسد انجام و عملیات امداد در همان منطقه صورت گرفت که بی نتیجه ماند و در مرحلیه بعدی با توجه به شرایط سخت محل حادثه، ابتدا مسیر جریان رودخانه تغییر داده شد؛ سپس برای استقرار ماشین آلات بستر رودخانه تحکیم شد و پس از آن قطعات سنگ‌های بزرگ ابتدا شکسته شده و از محل خارج می‌شود.صعب‌العبوری راه دسترسی و عدم امکان عبور از رودخانه، استقرار خودرو و برج نوری را در محل برای ادامه فعالیت در شب را غیرممکن کرد و به این خاطر عملیات امداد از صبح  ساعت 7 صبح تا زمان غروب آفتاب  انجام می شود .

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در پایان گفت : علیرغم تلاش 6 روز متاسفانه تاکنون هیچ اثری از فرد مفقود شده بدست نیامده و فعالیت جستجو برای پیدا کردن آن همچنان ادامه دارد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است