استانداری ایلام

در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام:

افتتاح آسفالت ۴ روستای شهرستان چوار  با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری رسید

افتتاح آسفالت ۴ روستای شهرستان چوار  با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری رسید

در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام:

 افتتاح آسفالت ۴ روستای شهرستان چوار  با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری رسید/ پروژه ساخت ساختمان شهرداری چوار با اعتباری بالغ ۴ میلیارد تومان از اعتبارات اربعین جهت ساخت آن  کلنگ زنی شد/پالایشگاه گاز ایلام ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد. 

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، مهندس ناصر نجفی روز جمعه با حضور در شهرستان چوار به همراه فرماندار ، اعضای شورای تامین، مدیرکل اداره مالی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن استان  و اعضای شورای شهر شهرستان چوار با حجت الاسلام‌والمسلمین میهن‌پرست امام جمعه چوار دیدار و گفتگو کردند.

وی ضمن خیر مقدم به اعضاء و گرامیداشت هفته دولت از امام جمعه شهرستان چوار حجت الاسلام و المسلمین میهن  پرست و زحماتی که برای مردم شهرستان می کشند و در کنار آنان دلسوزانه کار می کنند تقدیر و تشکر نمود.

 مهندس نجفی گفت: در حد توان به شهرستان چوار خدمت خواهیم کرد و سعی داریم دستگاه‌ها به صورت مجتمع در شهرستان مستقر نماییم تا بتوانیم مشکلات مردم شهرستان چوار را مرتفع سازیم.

وی اضافه کرد: این همه خدمات ارزنده در دولت سیزدهم باید برای مردم تشریح و بدانند چه کارهای خوبی در این دولت انجام شده است .

وی بیان داشت: ۱۱درصد گاز کشور در استان ایلام است که نیازهای کشور را تامین میکند و انشاالله بتوانیم شاهد رشد روز افزون استان ایلام در حوزه گاز در کشور باشیم.

 در ادامه اعضاء ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام  شهرستان چوار سپس  باحضور در چهار روستای شهرستان چوار(گلزار حداد، هرکبود، چنان، راه سفید) و افتتاح مسیر آسفالت آنان  با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری رسید. 

سپس اعضا با حضور در محل پروژه ساخت ساختمان شهرداری چوار با اعتباری بالغ ۴ میلیارد تومان از اعتبارات اربعین جهت ساخت آن  کلنگ‌زنی شد.

مهندس نجفی با حضور در پالايشگاه گاز ایلام ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد

 نوریان مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام ضمن  تبریک هفته دولت به خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: در آینده شاهد افزایش تولید در سطح استان و تامین خوراک مواد اولیه کشور خواهیم شد. 

 امام جمعه چوار نیز ضمن خیر مقدم به اعضا و همچنین تبریک هفته دولت را به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی تبریک عرض نمود و یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت وی خواستار استقرار ادارات در شهرستان چوار و رفع مشکل کم آبی و اشتغال جوانان شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است