استانداری ایلام

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از سایت اسکان زائرین

آماده سازی مواکب ،  پارکینگ هاو  ایجاد محل هایی برای اسکان در مسیر زوار در اربعین حسینی  سرعت خوبی گرفته است و با شروع حرکت زائران به سمت مرز آمادگی لازم برای پذیرایی از آن‌ها وجود خواهد داشت.

آماده سازی مواکب ،  پارکینگ هاو  ایجاد محل هایی برای اسکان در مسیر زوار در اربعین حسینی  سرعت خوبی گرفته است و با شروع حرکت زائران به سمت مرز آمادگی لازم برای پذیرایی از آن‌ها وجود خواهد داشت.

بازدید مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی  استاندار ایلام  ازاحداث زیرساخت ها و مکانهای رفاهی و  راه دسترسی به سایت اضطراری اربعین در چغا سبز ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی در جمعه مورخ ۲۸مرداماه به همراه مدیرکل مدیریت بحران ، مدیرکل منابع طبیعی استان و جمعی از مسئولین ذی ربط برای بازدید از عملیات اجرای سایت اسکان اضطراری زائرین اربعین حسینی به پارک جنگلی چغاسبز رفت بود در حاشیه این بازدید گفت : کار آماده سازی مواکب ،  پارکینگهاو  ایجاد محل هایی برای اسکان در مسیر زوار در اربعین حسینی  سرعت خوبی گرفته است و با شروع حرکت زائران به سمت مرز آمادگی لازم برای پذیرایی از آن‌ها وجود خواهد داشت.

سعید هژبری گفت : یکی از مکانهایی که برای اسکان زایرین در نظر گرفته شده پارک جنگلی چغاسبز است که یکی ازبزرگترین پارکهای جنگلی طبیعی کشور است  . 

وی بیان داشت : با توجه به اینکه این پارک با مساحت ۴۲۷۰هکتار درقسمت شرق شهر ایلام واقع شده است  می تواند با ایجاد تجهیزات و امکانات رفاهی ، تفریحی و توریستی بستر مناسبی برای گردشگران سراسر کشور  باشد که با ارتقا سطح کیفی آن می توان از همه جهات مورد استفاده بیشتر مردم شریف استان و شهروندان ایلامی قرارگیرد .

معاون استاندار افزود :  در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی از طرف ستاد ویژه اربعین و با بسیج امکانات و ظرفیت موجود  دستگاهها اقدامات ارزنده ای در قالب پروژه های احداث سکوهای نشیمن  ، احداث جاده دسترسی به طول ۲کلیومتر ، احداث سرویس های بهداشتی ثابت و سیار ، پاکسازی و بهسازی پیاده روها ، ایجاد روشنایی جاده دسترسی وبهبود روشنایی سایت اصلی پارک و احداث پارکینگ و نصب آبخوریهای مورد نیاز با کیفیت های مناسب در شأن و شخصیت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) و مردم شریف استان صورت گرفته است .

معاون عمرانی استاندار گفت : برای توسعه این پارک که در نوع خود در غرب کشور بی نظیر است  در آینده با برنامه ریزی مناسب و طرح مطالعاتی اقدامات خوبی انجام خواهد شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است